Blue Lady Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Vurderer sterkt å kjøpe det til bilen siden eldstemann er begynt å bli urolig i bilen og vi er mye på hytta som er 2 timer i bil fra oss. Han sitter bakovervendt så det er sikkert det.. men snur han ikke, da kjøper jeg heller dvdspiller. Kriteriene er: *Trygg, altså den må festes godt fast i bilen og henge der ved en evt. kræsj *Helst skjerm med spiller slik at vi slipper 2 skermer og 1 spiller.. men vet ikke om dette finnes *God kvalitet til en helst lav pris *Mulighet for å koble til trådløst headsett Hvor finner jeg dette?
2nj♥ Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Vi har NextBase og er veldig fornøyd. Der er det spiller i skjermen, vi har 2 skjermer og man kan vise forskjellige filmer på skjermene eller samkjøre med samme film på begge. Fjernkontroll. Trådløst headsett. Minstemann hos oss sitter bakovervendt og vi har da festet skjermen hans i midten og vridd den mot hans side slik at det ikke skulle være noe fare ved evt kræsj. Er jo festet godt, men hvor mye som skal til før de løsner ved kræsj er jo vanskelig å si, så for å være på den sikre siden så gjorde vi det sånn. Mannen kjøpte vår på nett, men jeg husker selvfølgelig ikke hvor..... -muligens komplett.no, der har han iallfall handlet tidligere vet jeg.
It's all about me Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Har to stk like spillere som 2nj♥ og de er supre. Kom best ut i test da vi kjøpte dem. KJøpte dem på Strømmen Bilradio, men har også sett dem på Obs, så de finnes sikkert mange andre steder også. Måten de skal festes til nakkestøtten på er av den typen som er sikker ved kræsj også, så det er helt trygg.
Solitude Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Har også Nextbase, ble kjøpt i fjor før sommerferien. Og du verden som stille og fredelig det var i bilen på veien Det følgte med 2 skjermer (trenger ikke å bruke begge samtidig hvis du ikke vil) og du kan spille forskjellige filmer på de siden at hver skjerm også er en spiller. Hvis du skjønner Det er mulighet for å koble til trådløst headsett, har ikke prøvd det selv men så når jeg kjøpte at det var mulighet til det. Sitter godt fast i hodestøtten... Ellers så kan du google etter best i test vinnere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå