Gå til innhold

Ser dere på Weeds??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett på det nå i 10 minutter.. For et tragisk program.

Men det er min mening..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Syntes ikke om at noen lager komi av ett program med ett sånt navn.

Hører ikke hjemme noen plass.

Skrevet

Enig, nesten rart at det blir sendt på norsk tv hehe.. Mne tv3 sender vel fra London gjør de ikke?

Skrevet

Jo. Pga reklamen.

Men har bare sett reklamen da, men da skrur jeg over på en annen kanal i protest.

Skrevet

Ja akkurat det programmet gidder ikke jeg å se på.. Måtte bare se hva det egentlig var i da. om det var parodi, men tydligvis ikke...

Skrevet

Ja, syntes de burde holde seg for gode til å lage morsomheter ut av narkotika.

De burde skamme seg.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Ser dere ikke programmer om andre tragiske ting da? Vold, rasisme, sykehus, død og fordervelse?

Er vel like ille det.

Og Weeds er da ikke en komiserie. Ville heller kategorisert det som drama.

 

Liker dere ikke That 70's show heller da? Der røyker de jo hasj hele dagen lang...

Skrevet

Vet du hva? Jeg ser på programmet jeg. Og jeg synes det er en ganske bra serie. Skulle det ikke være det bare pga temaet?

 

Noen som husker når sesong 4 begynner å sendes igjen forresten? :)

Skrevet

Ser ikke That 70's show nei.

Skrevet

Men programmet weeds er jo ingen glorifisering av bruk av narkotika f.eks. da... Om man tror det, bør man kanskje se noen episoder.Hovedpersonen i serien er jo konstant i trøbbel og det er jo lagt opp til å vise en kynisk branse.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...