Shabby Cheap Chic Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Sett på det nå i 10 minutter.. For et tragisk program. Men det er min mening..
M@mm@ til mine barn Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Nei. Syntes ikke om at noen lager komi av ett program med ett sånt navn. Hører ikke hjemme noen plass.
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Enig, nesten rart at det blir sendt på norsk tv hehe.. Mne tv3 sender vel fra London gjør de ikke?
M@mm@ til mine barn Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Jo. Pga reklamen. Men har bare sett reklamen da, men da skrur jeg over på en annen kanal i protest.
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 Ja akkurat det programmet gidder ikke jeg å se på.. Måtte bare se hva det egentlig var i da. om det var parodi, men tydligvis ikke...
M@mm@ til mine barn Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Ja, syntes de burde holde seg for gode til å lage morsomheter ut av narkotika. De burde skamme seg.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Ser dere ikke programmer om andre tragiske ting da? Vold, rasisme, sykehus, død og fordervelse? Er vel like ille det. Og Weeds er da ikke en komiserie. Ville heller kategorisert det som drama. Liker dere ikke That 70's show heller da? Der røyker de jo hasj hele dagen lang...
meg & to små vampyrer Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Vet du hva? Jeg ser på programmet jeg. Og jeg synes det er en ganske bra serie. Skulle det ikke være det bare pga temaet? Noen som husker når sesong 4 begynner å sendes igjen forresten?
meg & to små vampyrer Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Men programmet weeds er jo ingen glorifisering av bruk av narkotika f.eks. da... Om man tror det, bør man kanskje se noen episoder.Hovedpersonen i serien er jo konstant i trøbbel og det er jo lagt opp til å vise en kynisk branse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå