Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Her på det blide vestlandet har det nesten vært 10 grader i dag.. Lurer på om jeg skal kikke litt på vårdress, siden lillegutt snart har vokst ut av vinterdressen Noen anbefalinger?? Noen som har brukt ticket to heaven sine vårdresser??
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har lagt min elsk på Reima sin høst/vårdress,så vil absolutt anbefale den;-) Men ble positivt overrasket over Reflex-dressenjeg kjøpte til småen til 299,,-,den var veldig god.Bare ikke like vanntett,men da kan man jo tre en gummibuksse utenpå hvis det er veldig vått ute.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Ja, har hatt reflex til eldstemann og jeg var godt fornøyd med den. Eneste var at han ble litt klam i den.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Mulig det var den med fleeceför? Denne har sånn 'hullete',luftig tynt for inni,så mini har ikke vært klam i den...
Gerd-Johan Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har fått utrolig mye skryt for kjøpet av dressen til gutten min,Kjøpte den i vinter. Den er ikke så tjukk, men har ull inni,og er den mest vanntette dressen på markedet. Det er troll som har den. utrolig slitesterk,og passer såklart best når det er vått,og ikke grusomt kaldt.Men med ullklær inni,eller fleece,¨så er den som en vinterdress. De i barnehagen sa at min gutt er den eneste som er tørr når dagen er omme,og at de ville anbefale den til flere i barnehagen.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=utedresser Denne,til 299,- med stjerne på skulderen;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå