Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 ..er jo bare helt herlig og nydelig! Jeg er i min 28. uke og det er min førstefødte. Noen ganger er det såå liv at jeg nesten begynner å lure. Er ikke noe urolig over dette, men det er ikke bare "rene" spark..det er salto, slåssing og liv i hele magen ) Så er det bare helt stille og rolig noen timer. Noen ganger lurer jeg på hva som skjer der inne. Har dere det slik også?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Her er det liv nesten hele tiden! Tenker at han må vel sove en gang han også? I helga fikk noen andre kjenne også, første gang det har skjedd. Han pleier å gi seg med en gang noen andre legger hånda på magen. Var med på en fest, og det endte med at alle kom bort og kjente på magen fordi det var fest i magen også! Herlig!!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Hehe, så gøy! Det blir som oftest rolig når jeg er i bevegelse, men når jeg setter/legger meg, er det action og discotek der inne, Finner liksom ikke helt ut hva som skjer, hvor beina er, er det hendene osv..er rare greier dette her. Det er komisk, men noen ganger spør jeg meg "hva skjer"..;o) Får bare håpe den ikke er så rastløs når den kommer ut! Erfaringer!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Ja, er roligere når jeg beveger meg, men kjenner det av og til da også. Har ingen erfaringer, men har hørt at et aktivt barn i magen er også aktivt utenfor. Så om det er en god eller dårlig nyhet kan jo diskuteres.. hehe.. Gleder meg til å møte sprellemann uansett jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå