Gå til innhold

AAAUUU!!! noen andre som har opplevd dette??


Anbefalte innlegg

Skrevet

for 7 mnd siden tok jeg KS... har ennå kjempe ondt i arret... bare jeg er borti benken når jeg vasker opp.. er ikke rød el noe sånt... bare veldig ondt.. er nå henvist av legen videre for sjekk.. men er det noen andre som har opplevd dette?? hva gjør de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke tatt KS selv, men ble operert av andre grunn 3 ganger. Det som jeg fikk beskjed om at etter hver operasjon er det vanlig å kjenne smerter ( i diverse grad ,) opp til helt år.

Skrevet

Det høres ikke bra ut greit å få sjekket ja, jeg har fikk ks for nesten 9 mnd siden og har aldri hatt direkte vondt, jeg var litt sår i noen uker men det forsvant fort

Skrevet

Jeg tok ks for 7 mnd siden og jeg hadde heller ikke veldig vondt i etterkant! Litt sårt og stramt men det gikk over fort. Det jeg derimot har kjent litt i det siste er at plutselig stikker det veldig i arret! aner ikke hva det er men det er ganske ubehagelig.... Mulig det er noen nerver som gror igjen...

Ta deg en tur til legen ja..... Skal vel ikke være sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...