Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en clear blue idag, selv om jeg nettopp har hatt mensen, så følte jeg at jeg måtte gjøre det... Da kom det med en gang en tynn knall blå strek men den er kjempe tynn og sterk blå, etter 5 min forsvant den men kom igjenn igjen etter det var gått ti min...

Hva betyr det??? spyr av disse testene, testet svakt pos og neg om hverandre før jeg fikk mensen denne gang så det er noe som ikke stemmer:(

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at du hadde mensen da? Fikk du den når du hadde forventet den?:)

Skrevet

noen dager for sent bare... men er usikker pga uregelmessig mens, testet i kveld med kveldsurin... Hva tror du blir helt frustret av dette:)

Skrevet

Er ingen ekspert her, men.. Har jo hørt om de som trodde de har hatt mensen, men som har vært gravide likevel.. Prøv kanskje å ta en med morgenurin i morgen tidlig?:)

Jeg er MJA87 - har bare byttet nick;)

Skrevet

hehe takk for svar hadde egentlig gitt opp, hadde 4 pos tester før mens, men de var så svake, nsten usynlige.. og så tok jeg noen som var negative og så kom mensen , nå tok jeg en bare for å trippel sjekke, fikk ikke helt ro med at jeg ikke var det etter fire pos tester. men jeg får bestille på billigtestene:)

igjen takk for svar:)

Skrevet

Bare hyggelig:)

Man må aldri gi opp, selv om du kanskje hadde mensen så er det bare å prøve igjen vettu:)

Men, prøv å ta en til kanskje evt. reis til doktoren så får du avklart det..:)

Skrevet

Hei. Det er jo mulig at du hadde et befruktet egg som ikke festet seg til livmoren og ble støtt ut som "mensen". Da kan en g.test være veldig svak pos litt før ikm og enda svakere når du har begynt å blø. Det er visst veldig lett å bli gravid igjen på neste el, så stå på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...