Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Sykemeldt. har vært det en stund. Ble ansatt enda de visste jeg var gravid, men på kontrakt. Og etterhvert som tiden gikk fikk jeg ikke forlenget kontrakten, så legen så snill som han er sykemeldte meg fordi det er vanskelig å få jobb med synlig mage. (Var 50% sykemeldt en periode pga mye kvalme og lavt blodtrykk) Føler meg i topp form nå, så det skal jeg ikke klage på! Men jeg kjeeeeder meg!!! Alle vennene er jo på jobb på dagen, slitne på ettermiddagen. Mann har jeg ikke etter at jeg ble gravid, men det er greit nok det, bare litt ensomt noen ganger.. Har ei super venninne som "lufter" meg noen kvelder i uka, beste dama! Men seriøst, så holder jeg på å fly på veggen snart! Ingen venner med barn eller som er hjemme av andre grunner. Kunne godt ha jobbet frivillig med noe, men med hva? Besøksvenn og sånn er jo litt dumt ettersom jeg blir borte igjen om 3 mndr, er det ikke? Er det noen som har forslag? Lei av å være alene.... Veldig selskapssyk!
2 fine små Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Hehe, herlig overskrift du, lo godt av den. =o) Jeg er ogsaa ufrivillig "ute av arbeidslivet" et aar til, av helt andre grunner da. Vi bor i utlandet og det er mannen min som jobber her. Jeg leser mye, trener, ser litt tv, ordner hjemme, sitter her inne (!), chatter men venner, sorterer digitale bilder, lager album, rydder og sorterer, leser litt fagboeker osv osv. Det er jo mye aa finne paa! Se en film, hjemme eller paa kino, lese avis paa cafe osv. Lykke til, haaper du finner paa noe.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Ja, har en eksamen jeg skal ta så skal lese på den. Og skal snart begynne på kurs. Så det hjelper jo litt Men dagene går utrolig tregt noen ganger! Gleder meg til det blir litt mer fart om noen mndr. Er vel mest det at jeg er selskapssyk, gleder meg til å dra til jm for å snakke med noen, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå