Gå til innhold

Noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 6 måneder får utslett i ansiktet rundt munnen når ho får barnegrøt søl i ansiktet. Hva kan dette komme av? Jeg fullammer fremdeles, men gir ett lite måltid med grøt hver kveld nå. Jeg bruker å gi glutenfri grøt, risgrøt og maisgrøt. Jeg varier med disse to. Dattera mi virker ikke syk, det virker ikke som ho har mye vondt i magen, og det virker ikke som ho blir noe syk av grøten. Men det er så rart at ho får røde små nupper like etter at ho har fått grøtsøl rundt munnen. Jeg vasker vekk grøtsølet og smører på A-krem etterpå. Men rart er dette. Ingen av hennes to eldre søsken har eller har hatt noe matallergi. Jeg lurer på hva slags allergi dette eventuelt kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er en ide å drite i den a-kremen og være ett hakk mindre hysterisk?? ;)

Skrevet

Jeg har hørt at slikt utslett ofte kommer i forbindelse med omgangssyken!

hihi, vet jeg er barnslig, klarte bare ikke å dy meg ;)

Skrevet

Min gutt ble lett rød rundt munnen etter han hadde fått grøt, men han har ikke utviklet noe allergi. Er nå 3 år.

Skrevet

Gud det er sant Niem!! :) Jeg har spydd i syv mnd nå og jeg har konstante prikker rundt munnen. Pussige greier! Tror jeg må sterilisere bamsene mine nå altså! Ho ho ho

Skrevet

men hva vasker du med da?? Hvis du bruker noe såpe eller våtservietter eller slikt, så kan det jo være det hun reagerer på da, og ikke mat.

Skrevet

Enig med hun over her...Det er nok omgangsyken som kommer ja! ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...