Gå til innhold

Når merker man....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ømme pupper, og hvordan kjennes det ut? Noen som kan beskrive?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merka det tidlig, før jeg testa positivt. Mine var knallharde, sto rett ut, vokste ut av BH`n og var kjempevonde å ta på. Klarte ikke ha på BH eller ligge på magen. Kjentes litt ut som noen pumpa de med luft og at de var like ved å sprekke. I tillegg sto brystvortene ut 24/7. Har heldigvis gitt seg nå, er bare stive brystvorter igjen..hehehe:)

Skrevet

Mine er ikke harde, men de er ømme, og har blitt større. Brystvortene er ømme, og klør liksom litt. Jeg testa negativt forrie uke, men jeg er ikke overbevist. Har fremdeles ikke fått mensen, også er det dette da..

Skrevet

Jeg testa negativt i nesten 2 uker jeg, kunne ikke skjønne annet enn at jeg måtte være gravid med de kanonballene av noen pupper:) Du burde teste igjen:)

Skrevet

Jeg får gjøre det... Har kjøpt, så jeg skal gjøre det i morgen.. Jeg er helt sykt fysen hele tiden også, må ha noen imunnen hele tiden..

Skrevet

Jeg merka de en stund etter ikm. Hele puppen var øm, og fikk skikkelig vondt på brystvortene bare jeg var litt i dem. Svei på en måte. Vokste gjorde dem fort også. Strekkmerker også. Ble fort gang i kroppen ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...