Lena og skatten Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Min skjønne jente på 3 1/2 år sluttet med bleie for flere måneder siden, og det gikk kjempe fint. Men hun vil fortsatt ha på seg bleie når hun bæsjer. Hun forsøker flere ganger i uken å sette seg på do når hun må bæsje, men hun får det ikke til. Vi har lokket med premier og all slags goder, og hun vil virkelig begynne å bæsje på do. Men et eller annet stopper henne. Vi har prøvd å kutte ut bleiene, men da holder hun seg i flere døgn og blir forstoppet. Vi har hatt masse problemer med at hun har holdt seg tidligere, så jeg vil unngå dette. Er det noen som har gode råd til hvordan vi kan få henne til å bæsje på do? Jeg kan også nevne at før jul bæsjet hun på do i en hel måned. Men plutselig sa det stopp igjen.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Det samme skjedde med lillebroroen min da han var liten. Han tok paa seg bleie hver gang han maatte baesje. Han holdt paa med det i nesten ett aar foer det ga seg av seg sjoel. Det gaar seg nok til. Hun bestemmer selv naar hun er klar. Lykke til!
Tørdis Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Dette må hun finne ut av på egenhånd. Hun vet hva doen er til for, og hun vet at hun kan få belønning for å bæsje der. Allikevel klarer hun det altså ikke. Det er psykisk greie som gjør at hun ikke får det til og det må hun finne ut av selv. Dere bør la henne få bleie på seg til å bæsje og ikke mase mer med dette. Hun slutter snart å bæsje i bleia også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå