Gå til innhold

Hvor mye betaler dere pr. time for barnevakt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått barnevakt til mine to søte små,men aner ikke hva som er vanlig å betale i timen..

Er det forskjell på helg og hverdag? ( burde kanskje være det ja..)

(Den minste legger jeg før barnevakten kommer som regel,og hun største får være oppe en stund..)

Kan legge til at barnevakten fyller 18 dette året..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har barnevakt???

Skrevet

Var like i tvil som deg første gang vi hadde barnevakt her forleden. Vi endte likevel med å gi henne 400 kr. for 5,5 timer. er veldig usikker på hva som er vanlig, men ho virka fornøyd med dette. Dette var forresten på en lødag, og det innebar å legge 4-åringen (som hadde pussa tennene og hadde på pysj.-Men et eventyr og litt lek ble det nok). Yngsteman var alt i seng. Vår barnevakt er også passert 18 med god margin. Veit ikke hva vi ville ha gitt på en hverdag. Da haddenok begge snuppene alt vært i seng, så noe mindre hadde vi nok betalt.

Skrevet

35-40kr timen og masse digg,chips,brus + tilgang til kabel tv og data.

Vår er godt over 20 og sitter gjerne 4-6timer i slengen... (hun bor i nærmeste nabohus)

Skrevet

Har inntrykk av at alt mellom 70 og 110 er vanlig og at man runder opp. + at man sørger for transport om barnevakten ikke kjører selv.

Skrevet

jeg fikk 400-500 kr natta når jeg satt barnevakt for ca 5 år siden. da tok jeg de ikke på morningen. men sov over

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...