♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Har fått barnevakt til mine to søte små,men aner ikke hva som er vanlig å betale i timen.. Er det forskjell på helg og hverdag? ( burde kanskje være det ja..) (Den minste legger jeg før barnevakten kommer som regel,og hun største får være oppe en stund..) Kan legge til at barnevakten fyller 18 dette året..
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. januar 2008 Ingen som har barnevakt???
Ingenting Tingeling Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Var like i tvil som deg første gang vi hadde barnevakt her forleden. Vi endte likevel med å gi henne 400 kr. for 5,5 timer. er veldig usikker på hva som er vanlig, men ho virka fornøyd med dette. Dette var forresten på en lødag, og det innebar å legge 4-åringen (som hadde pussa tennene og hadde på pysj.-Men et eventyr og litt lek ble det nok). Yngsteman var alt i seng. Vår barnevakt er også passert 18 med god margin. Veit ikke hva vi ville ha gitt på en hverdag. Da haddenok begge snuppene alt vært i seng, så noe mindre hadde vi nok betalt.
ninimi;) Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 35-40kr timen og masse digg,chips,brus + tilgang til kabel tv og data. Vår er godt over 20 og sitter gjerne 4-6timer i slengen... (hun bor i nærmeste nabohus)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Har inntrykk av at alt mellom 70 og 110 er vanlig og at man runder opp. + at man sørger for transport om barnevakten ikke kjører selv.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 jeg fikk 400-500 kr natta når jeg satt barnevakt for ca 5 år siden. da tok jeg de ikke på morningen. men sov over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå