mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 slo meg skikkelig på høyre side av ryggen... er en stund siden, men kjenner det gjør vondt i magen også.. spesielt på høyre side... har ikke blødd eller noe, men blir litt bekymret like vel... vet at morkaka lå på høyre side, nede, for en uke siden... omtrent der jeg har vondt... baby sparker heldigvis litt... kjenner ikke så ofte til det ennå, er bare 19+4 i dag.. kan jeg ta det helt med ro.....??
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Synes så absolutt at du burde ringe føden og høre hva de sier....bedre med en sjekk eller telefon for mye enn for lite..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Jeg hade og et uuhell for et par dager siden, men trappa va ikke så lang, men fikk jo vondt, og fikk masse kynnere etterpå... smertene ga seg fort, så jeg ringte ikke føden, men hadde jeg værket endel hadde jeg ringt, så synes du skal ringe jeg... Lykke til
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2008 skle ned fire trinn, og landet rett på siden/ryggen... mistet pusten en liten stund.. tror jeg var litt i sjokk med en gang... men de kan vel ikke gjøre så mye på føden uansett....? er kun jordmor her i bygda... 1,5 time til sykehus/føden....
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 De kan vel legge deg til ctg-registrering, ta en ul for å sjekke at alt er greit osv.? Jeg hadde uansett ringt.
Rorrimamma Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Sist jeg var gravid falt jeg på sykkelen da jeg fikk epilepsianfall. Da var jeg cirka like langt på vei som deg. Jeg fikk meg time hos legen bare for å få sjekket at alt var bra og at hjertet fortsatt slo. Fåreslår at du gjør det
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2008 får ikke tatt ultralyd her... men kjenner at baby lever... sparker litt i blandt... tenker helst på morkaka... de får ikke gjort noe da.... er hjemme med guttungen på 4år nå... kan ikke bare reise ut
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Da synes jeg du skal ringe jordmor i morgen og høre med henne hva hun synes. Siden du kjenner spark og ikke blør, så er sikkert alt i orden
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2008 jeg velger å tro det til i morra tror jeg... så lenge det ikke blir verre.. men hvordan merker man om det er noe galt med morkaka?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Det vet jeg ikke, men skulle tro man begynte å blø ganske mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå