Uwimana Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 noen som har barna sine i familie barnehager her??? hvordan er det da?mister man kontantstøtten da??
Gjest mphs Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Vi får ikke kontantstøtte for vår familiebarnehage får statsstøtte. Tror de fleste familiebarnehager får det.
solastråler Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Kommer ann på hvor stor % du har barnet ditt der. Kontant støttet går ut fra hvor mange timer du har barnet i barnehagen. Jeg får 60 % kontant støtt, min datter har to dager i barnehagen.
Uwimana Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2008 hvor har du henne i barnehage da "solastråler"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå