Gå til innhold

Tønsberg?


Henriette74

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :D

 

Ja jeg bor i Sandefjord :D Ikke lange veien det... jeg har termin 6.juli.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som er så uheldige å er sykemeldt eller ? Er det noen som vet om det finnes vanntrening i nærheten i oppvarmet vann ? (sliter med bekkenløsning )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dette er første gangen jeg skriver noe her inne.kjempe kjekt med en sånn side som dette, hjelper masse.

Jeg bor i Svarstad og håper å føde på Tønsberg sykehus termin 13 juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er jo fysioterapeut og driver vanntrening for gravide på Badeland på Nøtterøy:) Kom derfra akkurat nå og det er et veldig fint tilbud for de som har vondt i bekkenet. Du kan se på hjemmesiden vår www.activemamma.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp- bor i Tønsberg og har termin 1.juli etter ul:) Og skal en tur ut til fysioterapeutene ved badeland neste uke- bekkenet krangler litt så kan nok godt hende det blir vanntrening på meg etterhvert..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man være medlem av active for å være med på vanntrening? Eller er det bare å dukke opp? Har jo selvfølgelig akkurat meldt meg ut der..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er jo faktisk en god del fra Vestfold området her da...Hadde vært stas å blitt litt bedre kjent syns jeg... så derfor spør jeg.. Hva med å ordne et treff en dag ?? Noen som er intr i det ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BIM treff på Peppes Pizza i Sandefjord i morgen (onsdag 20.feb.) kl 18.00. Håper MANGE kommer... Kommer du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var litt lenge siden jeg var her inne....men du kan bare dukke opp på badeland og så sier du bare navnet ditt i resepsjonen. trening hver mandag og torsdag kl.12.30:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til 'fysioterapeuten'.

 

Jeg opplever det som litt merkelig at du bruker yrket ditt som nick.

Beklager at jeg velger å være anonym, kanskje litt feigt, men er ikke en av de som har svart deg over.

 

Jobber selv innenfor helsevesenet, og ville aldri brukt yrket mitt som nick og i tillegg sagt hvor jeg jobber. Men det er min personlig mening. Kjenner deg ikke og har aldri vært i Tønsberg. Men jeg selv ville synes det var ubehagelig hvis pasientene leste innleggene mine. Synes bare det er litt uprofesjonelt. Men har ikke lest andre innlegg av deg enn dette her. Så kan jo selfølgelig være at du ikke skiver så mye personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anonym:)

 

jeg har vel ikke skrevet noe her inne som jeg ikke kan identifisere meg med og da vi driver et fint tilbud for dere som er her inne ser jeg ikke problemet med å kunne fortelle om det. Jeg forstår hva du tenker men på den annen side kan det jo være en trygghet hvis man svarer noen at man vet på hvilken bakgrunn man svarer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...