Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Bokstavligtalt det lukter røyk av dattern min hver gang hun kommer hjem fra pappen. Håret, klærne og den kosekaninen som hun er så glad i og sover med. Hun er hos han 2dager i uka i ca 5 timer. Jeg har sagt fra til han før om at han må slutte og røyke inne pga det ikke er bra for henne. Hva i all verden skal jeg gjøre? Nekte han og ha henne da til han slutter med det?
Hot Midget ! Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Fytti faen, jeg hadde blitt så forbanna at jeg hadde ja...!! For dette går ikke an! Du har din fulle rett , barnet ditt har SIN fulle rett på å puste inn REN luft! Å røyke i samme rom som barn er direkte barnemishandling!! Men...Det KAN jo være...At han røyker FØR samvær..? Så henger lukta litt igjen i leiligheten når jenta di er der...Eller vet du med sikkerhet at han røyker mens hun er der liksom?? Huff, føler med deg uansett, røyk er discusting og hadde jenta mi kommet hjem og stinka røyk etter samvær hadde jeg sagt mange stygge ting;-)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Jenta mi kom alltid hjem fra besøk hos noen av besteforeldrene og stinket røyk. Men det ble aldri røyket inne da hun var der... Men den lukta sitter jo i hele huset, og setter seg i klær osv veldig lett. Husker jeg vasket alt hver gang hun hadde vært der. Så ha det i bakhodet om du konfronterer han med det. Og om han faktisk røyker inne så er det ikke stort du får gjort med det.
Hot Midget ! Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Jenta mi lukter også røyk når hun har vært hos besteforeldrene,hehe;p Men det er demms hus, hva dem gjør når IKKE jenta mi er der, har jeg ikke en dritt med liksom. Men hadde dem røyka inne MENS hun var der hadde jeg klikka opp og ned i mente!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Ja, jeg vet helt sikkert at de røyker med snuppa er der fordi han mener at det ikke er så farlig for henne. Når vi var sammen drev han og maste om og røyke inne men da måtte han ut på verandaen. Nå er det slutt og han bor med den nye dama si. Og begge røyker inne! Aner ikke hva jeg skal gjøre.. Har jo konfrontert han med det og han sa han skulle slutte, men det er nå 3uker siden og det stinker fortsatt røyk av henne! HI
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Vet du hva,jeg røyker selv. Men jeg hadde aldri sendt dattera mi til bf hvis han røykte inne. Jeg hadde blitt så sinna atte ja fy! Jeg har venner som nekter å la være å røyke selv om jeg har med dattera mi, å gå ut å røyke mener jeg da,og de har jeg slutta å besøke. Det er jo helsefarlig,og barnet kan ikke velge selv,derfor burde han velge det bort!! Jeg røyker ikke i nærheten av dattera mi noen gang. Kun på skolen og på terassen etter leggetid. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg kunne gjort med det,men tro meg jeg hadde kjefta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå