Gå til innhold

Jeg blir redd

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

av rasismedebattene her inne. De fleste argumenter er så grunne og skumle at jeg håper at deres barn er langt unna mine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes uttalelsen din minner om rasisme jeg;-)

Skrevet

Doppler,. kunne ikke vært mer enig.

Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer enig med deg Doppler.

Skremmende...

Skrevet

Da er du heldig Doppler! Du kan umulig ha opplevd mye å bli redd for...

Skrevet

nei, menneskelig inn toleranse er faktisk noe av det som skremmer meg mest. For det ligger i bunnen for de fleste kriger, og etnisk rensing.

Dessuten bor jeg i Norge. Jeg har ikke mye å frykte.

Skrevet

Helt enig Doppler, fryser på ryggen jeg. Så lite info og innsikt noen har før de slenger ut påstander uten hold.

Skrevet

Jeg blir faktisk litt engstelig selv. Hvertfall når rasistene ikke ser selv at de er det. Det er en grunn til at Hitler kunne holde på som han gjorde for eks, og ble støttet av så mange mennesker.

Alt som skal til er en sinnsyk mann og et knippe skaprasister.

Skrevet

Nå har sikkert ikke jeg fått med meg alt, men hvis dere mener det har vært mange grusomme rasisme-innlegg her i kveld, da mener jeg seriøst at dere ikke har opplevd rasisme...

Skrevet

Jeg blir også litt engstelig av å være her inne avogtil.

Skrevet

Hva vet du om oppleve rasisme, solstråle 69? Jeg vet hva det er, og kjenner lusa på gangen.

Skrevet

Jeg vet ikke med de andre, men jeg tenker på innlegg som har vært her ang tema før i tillegg til det i dag.

Skrevet

jeg har gåsehud.... og syns forferdelig synn på alle utlenidinger som har vært her inne i dag og lest hva enkelte mennekser klarer og lire ut av seg. det må gjøre forferdelig vondt

Skrevet

Det er rasisme når folk stirrer og peker og hvisker og tisker fordi de kommer på en t-banevogn der flertallet av passasjerer har "feil" hudfarge, solstråle. Når du hører bruddstykker av setninger om "dem" og "sosialen" og "bare popper ut unger" osv.

Om du vil definere det som grusomt er opp til deg, men så er det vel heller sjelden du som pekes på heller.

Skrevet

Må man da opptre som Henry Rinnan for at man skal kunne snakke om rasisme?

Hverdagsrasismen er verre. Den som pila peker på. Og det har ikke vært så mange fæle innlegg her. Men de som har vært skremmer meg. Det er normalt å være skeptisk, men en del her inne har så sterke meninger at det er hinsides skepsis.

Jeg vil ikke at ungen min skal lære av ungene deres at pakkiser kan dra hjem, fordi de har ikke noen grunn til å være her. Og at alle pakistanske damer er blakke fødemasiner med ett mål for øyet, å snyte staten for VÅRE skattepenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...