Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre? (litt lang....)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, vil gjerne ha noen synspunkter på dette...

Har blitt gravid med en såkallt "fuckbuddy". Bare mine nærmeste venner vet om oss to. Vi vil ikke at noen andre skal vite om vår forhold da vi kommer fra samme lille sted og alle kjenner alle.

Jeg har nå blitt gravid med hans barn (er 5 uker på vei) og er så usikker på hva jeg skal gjøre. Storyen er:

Han har en gutt fra før på 3 år der han og moren gikk fra hverandre i sommer. Det har vert en MEGET tøff prosess for han da hun har vert og er enda veldig vanskelig, og setter gutten opp mot faren osv. Han sliter da selvsagt mye med dette og jeg vet at om jeg hadde sagt jeg var gravid ville det knekket han TOTALT!

Jeg bor for tiden i en annen by så tenker på å kutte all kontakt med han og kommer ikke til å treffe på han på gaten heller pga avstanden.

Jeg vet at om det hadde blitt kjent at det var han som er BF så hadde det blitt snakk "på bygda" og tror alle og enhver ville blitt sjokkert, spes familie og venner...vurderer å si at BF er en her i byen som jeg har hatt et kort forhold til men som ikke vil ha noe med oss å gjøre...:S

Hva ville dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville ha informert bf om d.. regner med at du vil beholde ungen utfra d du skriver. hva du sier til andre enn han kan jo være d samme. men han burde få et valg om å stille opp eller ei...

du skal jo leve me dette resten av livet, så jeg ønsker deg lykke til uansett hva du gjør...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...