Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 uff er litt deppa for tiden og trives ikke mye med meg selv pga at jeg fikk mye strekkmerker nå under fødselen. det at min samboer har hatt mange partnere har plutselig begynt og plage meg nå. angrer absolutt ikke på at jeg valgte og beholde datra mi men har nå begynt og innse at mulighetene er så mye mindre. jeg er 19 og han er 28. jeg har kun hatt 2 sex partnere og hadde ikke dette tidlig for første gang. skjønner selvfølgelig at han bør ha litt mer erfaring i og med det at han er så mye eldre. men han har fortalt om at han har hatt både. 3-4- ho 5 kanter og prøvd det meste. dette har aldri plaget meg før. men i det siste så har jeg begynt og tenke på det at nå har jeg barn og får ikke gjort så mye med han. er så redd for at kansje samenligner meg med de andre han har vert med. hvordan jeg er i forhold til dem. han sier at han ikke gjlr dette i det hele tatt. og jeg vet at han elsker my\eg utrolig mye. han sier at jeg bør da egentlig være glad for at han har prøvd dette for da vil han ikke sitte og eventuelt lure på hvordan det er. at han liksom er ferdig med det. men sjønner liksom ikke hvorfor dette skal begynne og plage meg nå... uff skikkelig kjipt dette, at jeg gidder og tenke på det. noen med råd slik at jeg kan lære meg og gota dette og ikke tenke på det.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Vet ikke hva jeg skal si for å trøste deg.. Men om mannen din elsker deg vil han være bare din, og aldri sammenligne deg med andre uansett hvordan du ser ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå