Gå til innhold

Å gråte seg bort


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere av dere opplevd dette med barna deres? Det de kaller affakt kramper. At de gråter så intenst at de fkatisk besvimer?

 

Tror dette skjedde minstegutten vår idag. Men jeg så det ikke, bare pappan. Han badet sammen med broren sin som var litt slem mot han så han begynte å gråte. Han hylte rimelig hysterisk. Så ble det stille, men da så pappan på broren hans s¨han så ikke hvordan minsten så uta da. Han var stule noen sek og så bare datt han bakover uten å ta seg for... Så tok det noen sek før han kom til seg selv.................

 

Har snakket med legen som sa det ikke hørtes ut som et epeleptisk annfall eller noe annet skummelt...........

 

 

 

 

Har sett på han de gangene han gråter skikkelig at han først kommer med et hyl og så gråter han "stille" lenge uten å puste... Blir så lenge at jeg til slutt tenker "herregud pust" så det er vel det som skjer når de gråter seg bort?? NOen med erfarinG??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DYTT DYTT!!

Skrevet

ja. venninna min har 2 affektbarn.

dem gråter, så låser det seg i halsen, som gjør de ikke får puste. så svimer de av. når de svimer av, så åpnes det igjen, så de får luft.

 

det beste er å prøve å avlede barnet som gråter, før det gråtes bort. blås i ansiktet å sånt. prøv å unngå at de forsvinner.

 

om de er lenge uten luft, kan være farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...