Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Og du Reveenka, jeg legger ut nøkkel så du kommer deg inn her i morgen tidlig:-) Nå skal jeg løpe i seng og forte meg å sove en hel natt.........zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Reveenka Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Ja, men sov godt da - og så ses vi i morgen tidlig...! Skal liste meg stille hos dere jeg er hos midt på natta for å ordne med ernæringspumper og sånn! skal bare n tur på facebook først, jeg!
Reveenka Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Jepp, går dit nå, måtte bare inn på skravle litt først...c",)
Karomamma Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Jeg tok vel munnen litt for full her... Må komme i hakk med kveldens gjøremål. God tur på Facebook og hils kjente!
Plutseliten :) Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Natta! Sove godt Klem Og du Reveenka.....jeg står på lista jeg også husker du? Og minstemann han sover hele natta,men det er bare fordi han sover inne hos oss Uff...jeg må snart begynne å mentalt forbrede meg på å flytte han inn på eget rom...... Så jeg trenger bare et tilsyn....kald saft og halspastiller....ikke er jeg inkontinent og ikke trenger jeg snuing. Ganske enkel og selvhjulpen pasient )
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Du er prioritert som nummer tre på ventelista Plutseliten. Først må vi som skal vendes tas så vi ikke utvikler liggesår og stive muskler...
Plutseliten :) Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Neineineineineiiiiii Tempurmadrass til dere....sår hals og feber går foran vettu...det er akutt det,og dessuten etter 20 år i helsesektoren bør vel jeg få snike litt i køen hva??
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Åhhh, aldri, aldri aldri får jeg komme først i køen... Søren og .. Slukøret stiller jeg meg bak deg i køen hmpfr
Reveenka Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 slæpp åff jenter, alle får besøk minst to ganger iløpet av natta - kanskje tre! Så dette skal gå så fint så!
Karomamma Skrevet 28. januar 2008 #12 Skrevet 28. januar 2008 Du kunne ikke stikke innom og vekke meg på vei hjem fra vakt? Siden du likevel svisjer rundt i den hjemmesykepleierbilen, mener jeg... Pliiiiis
Plutseliten :) Skrevet 28. januar 2008 #13 Skrevet 28. januar 2008 Du ække syk nok Og dessuten er ikke morgenstellet ferdig før du er vel avgårde på jobben ) Nå har jeg drukket kakao og svelget paracet....og sambo lurer faktisk på om han skal droppe tur til Bergen på møte i morgen....hmmmm....han synes litt synd på meg og det kjenner jeg at er litt god følelse. PS.Han skal selvfølgelig avgårde med flyet i morgen tidlig. Jeg er ikke såååå syk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå