Gå til innhold

Ei på skravle som hadde funnet en sametruse under senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

ha ha... er det meg eller pinex rusen som synes det er ustyrtelig morsomt¨

Ser for meg sånn der samepesk eller hva det heter.. i reinsdyrskinn.. Helst g- streng.. eller en sånn heftig Sloggi fasong...

knegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Djeeeeeeeeeeeeeezes altså.................Artig så lenge det var hennes seng og ikke min.......... hahahahaha:-)

Natta! Nå må jeg skynde meg inn under sengen min og se hva jeg finner:-)

Skrevet

Haha, ja den så jeg også! Jeg og Snulder har hengt litt på skravle i kveld og irritert på oss noen barnevernspedagoger/sosiologer i innlegget til sjaman om klistremerker som belønningssystem for å spise opp grønnsakene sine... c",)

Skrevet

Det var en trykkleif..

det var visst en dametruse altså... hihi .beste trykkleifen jeg har sett EVER!!

Skrevet

Klistermerker er gull. Her opererer vi med penger for å spise opp grønnsaker. En brokkoli= 2 kroner

Ha ha... skikkelig pedagogisk. Og det funker ikke heller

Skrevet

Fy deg! Det kommer til å ende med forferdelse, bare så du vet det!

c",)

Skrevet

Ja, det gjør dt. Mine barn kommer til å bli sosiale utskudd... Men klarer ikke å beherske meg... Kjære DiB venner, redd meg. Få meg på rett spor..

Nei, ikveld flirer jeg godt..

Skrevet

SÅ bra, årets morsomste skriveleif, definitivt!! Lurte fælt underveis på hvordan en sametruse ser ut :-D

Skrevet

Hahahaha, veldig bra! Jeg lurte med en gang på hvor samen var, jeg.... Hihi...

Skrevet

Når sametrusa er på her ventes det bare på hakapikken

hehe

Skrevet

Dette har jeg ledd av i dag også jeg :-)

Skrevet

Hehe... jeg tror faktisk jeg ville foretrukket å finne en sametruse under senga fremfor en fremmed dametruse;=)

Forøvrig så er det kult å krangle med selvoppnevnte pedagoger på Skravle... jeg har tendens til å bli pittelittegrann ironisk;=)

Skrevet

Sier du det gitt;-)))

Noen er ekstremister uansett hva de tar i vet du:-)

For sunn fornuft kan jo være livsfarlig!!!

Skrevet

Synes det er spesielt artig når de utreder om laaang utdannelse, putter inn en masse flotte ord, og samtidig ikke klarer å svare på hvilken utdannelse det er snakk om...hehe...

Skrevet

Nettet er jo rene dansegulvet for slike:-)

Skrevet

Skal nå ihvertfall ikke bli kald på hekken med sametruse... Lurer på om det er mulig å få sydd bh i samme stil. Da ser jeg for meg sånn bånd som kanter bh'en i mange farger. Kanskje med noen dusker som er festet foran..

• 1 måned senere...
Skrevet

skal ikke kimse av sametruser, altså!

Skrevet

Ha-ha..... Jeg ler så jeg griner........... Både av sametrusa og av alle innleggene deres: D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...