Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Jenta mi er 6,5 mnd. Hun er fantastisk nydelig, og vi elsker henne. Selvsagt! Men jeg er så sliten! Og når jeg er så trøtt, orker jeg så lite og det får meg til å føle meg som en dårlig mor..Samboeren min er en kjærlighetsfull far, som elsker å kose og leke med jenta vår, (men er veldig avslappet, og liker ikke regler og rutiner...)men her kommer problemet; hun våkner MANGE ganger om natta (vi er imot å la babyer skrike) , hun skriker når hun er våken i vogna, hun spiser lite (i forhold til andre på hennes alder), vil ikke ligge alene på babygymmen sin mer enn ca 5 min.. Lei for at jeg klager...Men jeg er så trøtt, sliten ,lei og trist.. Skulle ønske noen kom og bare ordnet opp alt sammen bruker anonym idag..
Snupi27 Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 hei du jeg skjønner på en måte hva du mener.. jeg er ofte sliten jeg og men jeg syns ikke vi skal tenke at vi er dårlig mødre pga dette fordi vi gjør da alt vi kan og makter for barna våre uansett hva som skjer og uansett hvor slitne vi blir.. og det er jeg sikker på at du gjør og! =) men jeg tenker litt sånn at kanskje det blir bedre på dagen om dere får henne til å sove bra om natten...? selvom det ikke er så enkelt det heller som jeg skjønner veldig godt vår lille datter på 6 mnd begynte å slå seg vrang om natten ved 4 mnd alder.. våknet 5-6 ganger og ga seg ikke med å gråt før hun fikk pupp. vi er imot ferber og grining på små babyer så det var ikke aktuelt. jeg prøvde å ikke gjøre det til en kosestund midt på natten. jeg satt i sengen istedenfor å legge meg ned med henne inntil meg fordi da sovnet hun der og ville våkne på samme sted hun sovnet.. det funket litt bedre og hun våknet litt mindre om natten.. kanskje du kan få besteforeldre til å passe henne noen ganger i blant så du får tid til å være litt alene å slappe av..? kanskje sammen med samboer noen ganger.. deilig å være borte litt oxo selvom man har fått barn.. og man trenger å komme seg bort iblant for å "lade batteriene" =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå