vivilvi Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 I dag tidlig testet jeg svakt positiv med Clearblue grav. test med fargeindikator. Det jeg lurer på er om den digitale er mer sensitiv? Det står jo på pakken at man kan teste 4 dager før forventet mens, så den burde jo være det? Streken var veeeldig svak og i løpet av de 1,5 årene vi har prøvd har aldri dette skjedd før. Det er jo lov å håpe :-)
vivilvi Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. januar 2008 ...et spørsmål til. Streken på testen var liksom ikke "hele" feltet, men mer en tynn (men klart blå) strek bare på den venstre siden av der hvor streken egentlig skulle vært. Eller (ja- jeg er håpløs på å forklare), det jeg mener å si er at ikke hele streken er tydelig, men bare en tynn stripe. Streken har blitt sterkere utover dagen, men den viste helt tydelig med en gang jeg testet
kaos83 Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 samme lurer jeg på Har hatt samme opplevelse dag:( Lei tester jeg altså Lykke til
babysjuk82 Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Har eg opplevd mang gang.en svaak tynn strek på venstre siden? Bruke ikke de testan lengr eg. Trur streken ska være tykk hvis dn e pos.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 har opplevd d jeg også før og ikke vært gravid.... streken skal være tjukk og hel for å tolke som positivt... men d kan jo hende du er selvom altså... lykke til
babygullz <3 vilde Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Jeg tror nok ikke d ville kommet noe strek hvis du ikke hadde vært gravid, tjukk eller tyn strek, svak eler sterk, en strek er en strek, right? Er nok bare for lite hcg enda til å få en tjuk strek nå..vent et par dager til=) LYKKE TIL"
Tjorven1 Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Jeg gjorde også det, og streken ble sterkere og sterkere for hver dag... og så på dagen ikm var den helt klar! Det må være gravidehormon i kroppen for at testen skal aktivere fargen. Nå er det jo tidlig, jeg mistet dessverre i 6 uke, men gir ikke opp for det - nå har det vist seg at jeg kan bli gravid i alle fall :-) Lykke lykke til!
vivilvi Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. januar 2008 Takk for tilbakemeldinger- både den ene og den andre veien. Jeg testet med en QR i dag- og den var selvsagt negativ. Noen timer etterpå kom IKM som bestilt Ikke noe kjekt å bli "lurt" uansett. Lykke til!
babysjuk82 Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Trist tr kom da:-( har slutta m de cb vanli æ.ha lurt mæ mang gang. Lykke t neste mnd.håpe d klaffe da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå