candyland Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 klesvasken ligger i maskina, må dusje meg før jeg legger meg, oppvaskmasjkina er full av rene kopper....kjøkkenbenken er full av ikke fullt så rene kopper, stua er full av leker.....og her sitter jeg og kommer meg ikke vekk fra den avhengighetsdannende pcen.....åååååhhhh......;p jaja, da er jeg vel unnskyldt, håper rotet tryller seg bort mens jeg sover....*ønske, ønske*
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Selvdisiplin er en fin bil hehehe...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 samme her..... men du, vi utsetter ryddingen til i morgen FØR vi slår på pc'en )
Kaffemocca Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Hehe=) Hørtes kjent ut det der. Jeg må snakke veldig hardt til meg selv for å holde meg unna pcn til husarbeidet er gjort. *Sender litt tryllestøv i håp om at rotet forsvinner*
candyland Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 men pcen frister jo så mye mer....og må jo innpå å se hva som har skjedd i løpet av natten.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå