*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Vanja er i lag med broren til gubben. Og Torgeir er i lag med søskenbarnet til gubben. Dem skal ha baby nå 6 feb, eller ihvertfall + - deromkring. hehe
lenej :o) Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 oja sånn ja.. jo, eg er her eg vel, som eg sa, ho vanja har eg ikke noe kontakt med, har aldri brukt å være lamme ho. elelr han torgeir. dem hører inn under de folkan som gjorde barndommen min til et reint helvete så.. derfor åsså eg ikke vil ha noe med skjervøy å gjøre, eller har kontakt med noen der, bortsett fra foreldran mine...
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Såpass ja.. Ikke bra det. Kjenner ikke V, ingen lett dame å snakke med, tror ikke hun alltid har hatt det like greit heller. Men T er en kjempeålreit kar syns nå jeg da:-) Men kjenner jo ikke noe til han fra tidligere. HVIS vi snakker om de samme folka da..
lenej :o) Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 jupp, det gjør vi.. jo, T var hyggelig og grei da vi gikk på skole ilag da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå