Gå til innhold

Morro med navn....hadde dere poppis navn da dere var barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er født på slutten av 70 tallet.

På mitt klassetrinn var det en:

Line L

Line F

Line S

Så var kanskje poppis det da,hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidlig 80tall og nei, ingen av mine to navn er poppisnavn, hverken da eller nå.

Skrevet

Nei, var ganske stor før jeg traff noen med samme navn som meg og da var det en voksen dame..

Skrevet

mitt navn var poppis noen år før jeg ble født... Men jeg har gått i klasse med 2 stk som het det samme som meg ja.

Skrevet

Hadde nok et poppis navn, ja. Men, ingen i samme klasse faktisk.

Skrevet

Kjente ingen med samme navn som meg før jeg begynte på ungd.skolen, da var vi plutselig 3stk i samme kull... Men eg hadde 2 Kjersti i klassen på b. og ungd.skolen da...Sikkert flere med samme navn også, men husker ikke d nå...

Skrevet

Hehe, jeg var overbevisst om at jeg var den eneste,kjente flere Julie,men ikke Julia. Vet om flere Julia nå, men de er alle russiske.

Hadde forresten 3 forskjellige Line i klassen min på grunnkurs =)

Skrevet

Født på slutten av 70-tallet - "alle" het Camilla, Christine og Cathrine...jeg var ikke en av dem;o)

Skrevet

Absolutt ikke, det ene navnet mitt var det kun 3 stk i Norge som het når jeg fikk det. Nå derimot har det ligget på navnetoppen de siste 3-4 årene hehe.. Mamma var litt før sin tid ;)

Skrevet

Jeg hadde ikke et popnavn, og var vell egentlig ganske lei meg for det.

Var så pop med slike saker med navn på. Klistremerke, nøkkelring, børster, bamser osv. Fant aldri noe med mitt navn på!

Jeg var faktisk overrasket da jeg som 6-7åring traff ei jente med samme navn som meg.

Vi var på ferie begge to, aner ikke hvor hun egentlig kom fra.

Skrevet

Jeg har poppisnavn. Både fornavnet og mellomnavnet. Kjenner mange som har disse navnene som er på min alder..

Skrevet

Jeg heter Silje Amalie Kristine og silje og kristine var poppis. Amalie er poppis nå. Men jeg hadde ikke poppisnavn derj eg kom fra. :-D Hurra for utlandet

Skrevet

Jeg heter Berit og hadde så alledels ikke noe poppisnavn:D haha..født på80-tallet..Berit var vel poppis da oldemora mi (md samme navn) levde:P

Jenta mi har ett poppis og ett non poppis navn:)

Skrevet

Jeg er født i 82. D var to Kamillaer i min klasse. En som skrev d med c og en med k. Ellers var det mange Monica i klassen over og under meg.

Skrevet

Nei, men det har figurert på-ti-på-topp-lista i senere år;)

Skrevet

Eg er født i 1980 og hadde ikkje poppis navn den gang. MEN navnet mitt har vert oppe på topp ti lista for nokon år tilbake.

Ingen av mine barn har poppisnavn per i dag. Kan hende det blir det men det er ingen i barnehagen som heiter det samma som mine barn. MEN me har tre malin og to joakimer her og barnehagen er ikkje så stor ;)

Skrevet

hadde 2 lenaer og steinarer i klassen, men ingen med mitt navn før på ungdomsskolen.

Skrevet

mitt navn er et tante-navn.. "nei, men jeg kjenner ei tante som heter det" har jeg alltid fått hørt.... Så det er meg- født i 82- og en haug med "tanter på femogførr" som heter det visstnok:p

Skrevet

Navnet mitt var ingen poppisnavn nei, det er på vei oppover nå, men med en vri i skrivemåten.

Vi var 10 jenter i klassen, 8 av dem het:

Anne

Anne Lise

Anne May

Hanne

Kari Anne

Marianne

Marianne

Marianne

Kunne gå litt i surr for vikarer og enhver ja.

Skrevet

Nei, Bente var ikke noe poppis navn. I min klasse var det 2 Nina, 2 Monica. Ellers var det mange Linda, Ellen, Anita og Heidi.

Som dere ser av nicket er jeg født i 69

Gutta het Jan, Trond, Morten, Rune og Bjørn...

Skrevet

Tja... litt.

Var veldig på vei opp i alle fall, og nådde en topp i begynnelsen av 80-tallet. Har dalt veeeeldig siden midten/slutten av 80-tallet.

Ca 8500 som har samme fornavn som meg....

Skrevet

Jepp, har møtt mange på min alder og noen år eldre med samme navn.

Jeg har to navn, en av mine beste venninner heter akkurat det samme.

Skrevet

I min venninne gjeng er vi

Trine

Stine

Line

Linn

Lisa

Linda

Liv og

Elin

Phu.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...