Marit82 Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 24 januar , 16 dager over termin kom skatten min. 11 timer brukte vi , og kl 21.13 var babyen min ute :-) Hun er alldeles perfekt , om familiens store stolthet. Skal komme med fødsels historie senere. Ser tilbake på fødselen som magisk. Det å føde er virkelig rock `n` roll. Sinnsykt vondt , men så utrolig deilig når man er ferdig! Veldig stolt av meg selv ,og samboeren min. Stooooor klem fra en ekstremt stolt Mamma :-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Gratulerer så mye med lille jenta...=o)
Kakebakesøte Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Gratulerer så mye med vidunderet! Synnøve var et nydelig navn ikke jeg har tenkt på før faktisk. Nå skal jeg ha gutt så da må vi ty til andre navn men det var kjempefint!
Athina' Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 åååå gratulerer, det var jaggu på tide gitt! Nesten så du havna i februarklubben og der hører du jo så visst ikke til! Gratulerer igjen med lille jenta og kos dere masse videre :-) *klem*
Marit82 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2008 Vitale mål.. Ja , de er morsome de, for vi var på UL 2 dager før hun ble født , å da mente de at hun kom til å være 4500 gr + , å det måtte jeg regne med siden vi var så langt over termin. Men snuppa overasket oss alle : 3340 gr & 48 cm. 36 cm rundt hodet! Alldeles perfekt. Fra topp til tå! Jeg er sååååååååååååå stolt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå