Gå til innhold

Vi må flytte hjem til mamma og pappa for en kortere periode.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi driver å bygger hus, men rekker ikke bli ferdig til vi skal ut av leiligheta så vi må mellomlande hos mamma og pappa.....

Jeg og mamma går overhode ikke sammen...

Vi har begge temprament. Men mamma kan ha en mening om ting den ene gangen og skifte mening til neste gang, så jeg føler ta jeg ikke vet hvor jeg har henne.

Og så snart hun og jeg er alene i rommet gjør hun ikke annet en å klage på pappa..... Derfor er jeg rett og slett redd for å bli sittende igjen med henne på stua alene for da vet jeg at det kommer et eller annet.....

Det verste blir å bo der med den lille, for i tillegg har de en liten hund som hun ikke gjør annet enn å forsvare og den bjeffer bare det kjører en bil forbi!!

Det blir mest sansynligvis "bare" for et par måneder, men likevel aner jeg ikke hvordan dette skal gå, vi har ingen andre steder å bo så lenge heller.

Jeg gruer meg og tenker veldig mye på det....

Men jeg må vel bare prøve å ta meg sammen på en eller annen måte, da den tid kommer har jeg jo en liten som trenger meg 100%.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synd at mor og datter ikke kan ha det trivelig sammen.det kan vel hende hun forandrer seg litt når det kommer et barnebarn i huset.du blir jo mye opptatt med den lille,også får du ta en dag av gangen,og tenke på at det er en dag nærmere innflytting i nytt hus.det kan jo hende det går bedre enn du frykter.lykke til

Skrevet

er det det eneste alternativet da? sikker på at det ikke er noe annet sted dere kan bo?Det finnes jo gjestgiverier og pensjonater som ikke er spesielt dyre, og er du skikkelig heldig finner du et sted hvor du i stedet for å betale kan vaske og gjøre rent evt. hjelpe til på kjøkkenet, servere, vaske sengetøy, stryke etc. Bare noen tanker fra meg. Jeg synes det er veldig viktig å trives der man bor. Selv om det kun er for en kortere periode. Bodde med svigers i 9 måneder for 2 år siden og det blir aldri noen neste gang:) Jeg går overens med svigermor, men ikke svigerfar. Vi sparte penger for å reise, og vi bodde så og si gratis, men så slitsomt som det var! Som du selv sier trenger den lille deg 100%, men den trenger også en glad mamma. Noen steder leier de også ut leiligheter for kortere perioder. Det koster ofte litt mer enn langtidsleie, men kanskje det er verdt det? Uansett, lykke til:)

Skrevet

Dere har ingen andre muligheter da?

Svigers?

Søsken?

Skrevet

hvis ikke dere har noen andre steder å mellomlande, så må dere bare komme til en ordning og snakke sammen om hvordan dere vil ha det. Dere er jo tross alt voksne mennekser, og det må jo gå an å kunne kommunisere! Men valget er jo enkelt, dere må klare og leve med de, eller finne et annet sted..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...