Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Min 4-åring har fått konstantert at han har veldig store mandler. Han er ikke så plaget av halbetennelser men snakker som om han har "potet" i halsen. Han har tidligere snorket veldig men dette er nå mye bedre. Han sover veldig urolig og virker ofte sliten når han våkner om morgenen. Han er også sliten i barnehagen og melder seg ut av lek ol. i perioder. I disse periodene spiser han også veldig lite. Han har nettopp fått fjernet den falske mandelen og jeg vurderer nå å be om å få mandlene fjernet. Det jeg lurer på om noen har erfaring med at det å fjerne mandlene kan gi bedre søvn.
Troillpia Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Datra mi var 6 år da hun fjerna både falske og ekte mandler. Før dette hadde hun aldri hatt halsbetennelse, men hu snorka, var ofte "tett i halsen" og etterhvert hadde hun flere pustestopp i løpet av natta. Vi fikk en unge som aldri var uthvilt, hun var trøtt, sliten, sur og grinete... Både vi og jenta fikk en ny hverdag etter at alt av mandler var fjerna. Ikke snorka hun, ikke hadde hun pustestopp, og ikke minst endra humøret seg fullstendig på jenta. Så vi har bare gode erfaringer med det... Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå