candyland Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Gutungen min bytter barnehage neste uke. har kun gått der siden oktober, og er 16 mnd gammel nå, men han stoooortrives i barnehagen, og de har vært kjempegode med han. nesten så jeg blir lei meg når jeg tenker på at han skal slutte:( Vil gi de på avd noe, men vet ikke hva. barenhagen er nyoppstarta, så han har hatt minst 2 som personlig kontakt siden han begynte, siden de brukte litt vikarer i begynnelsen. nå er de 4 stk på hans avd. Har dere neon gode ideer til hva jeg kan gi? Hva ville dere likt å fått?
Tommage♀♂ Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Hva med å gi noe til avdelingen i stedet for de ansatte? Bøker eller noe?
meg og mine <3 Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 d var en god ide d hun over kom med, så kunne du kansje hjulpet gutten din til å lage noe til de som jobber i avd. som de kunne tatt med seg hjem. litt mer personlig=) d hadde jeg blitt glad for
candyland Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2008 kanskje det..... men er vel litt begrensa hva han kan lage når han er så liten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå