Gå til innhold

Ammepute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en å anbefale?? Søsteren min hadde en hunendte med å kaste, fordi hun syntes den var for liten eller noe????

Vanskelig å vite hva som funker når man er førstegangs :-) tenkte å kjøpe imorgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer bare til å bruke den lille dyna som jeg skal ha i lekegrinnen....

Skrevet

Jeg arvet to ammeputer når jeg fikk førstemann. Den ene var stoppet med vatt, den andre var fyllt med isoporkuler. Vinnern er så absolutt den med isoporkuler fordi du kan forme den slik du vil. Jeg ville gått for en sånn igjen om jeg måtte kjøpe. Men det er jo så mangt hva folk foretrekker.

Skrevet

Jeg anbefaler den fra Todlers Tools - selges på Babyshop. Den er dyr, men vel verdt det. Forrige gang hadde jeg standard ammepute fra BabyDan: de er for små og isoporkulene er så store at de flytter lett på seg og ikke minst bråker kulene i barnets ører. Todlers Tools sin har ørsmå kuler som holder formen mye bedre, så du slipper å justere hele tiden for en god ammeposisjon. Deilig mykt vaskbart trekk, og allerede populær hos 3-åringen som hvile-pute, så denne kommer til å bli i stuen lenge etter ammeperioden er over. Vet at 790,- virker veldig mye, men for meg er ammepute helt nødvendig - og da kan den likegodt være god. Vi skal tross alt sitte noen timer i døgnet å amme!

Skrevet

jeg har kjøpt en på KID faktisk som virker veldig bra! :)

den er fyllt med sånn små isoporkuler og kosta 199,-! :)

Skrevet

Takk for tips jenter!!

Den der fra >Babyshop hørtes jo super ut da??

Stikker og sjekker etterpå!

Jeg hadde fort kjøpt en fra babydan eller noe... så dette var gode tips!

Skrevet

Jeg har også kjøpt på kid til 199,- synes nesten 1000,- for en ammepute var ett hakk drøyt! :)

Skrevet

Hei anonym!

Var akkurat og kjøpte den ammeputen du anbefalte!! Den var jo helt fantastisk!! verdt pengene, tror jeg :-) Dyr, men denne kommer lillegutt til å kose seg med!

Tusen takk for tipset!

Skrevet

Åh, den vil jeg og ha:) Hørtes knall ut!!!

Skrevet

Løp og kjøp!!

Jeg kjøpte brun! I sånn plysj stoff! Var den siste på slependen, men få dem til å bestille... den andre hadde så stivt stoff :-) Og de andre merkene hadde isoporkuler som bråkte!! he he

Skrevet

Hei Jersey, trykket feil anonym tidligere :P Så bra at anbefalingen min kom godt med! Jeg har også brun plysj, ser jo faktisk ganske bra ut i sofaen også. :) Vet at prisen er stiv, men for meg ble det altså en vurdering om noen hundrelapper ekstra. Komfort for babyen og ikke minst min rygg er vel verdt noen kroner - for meg. Og dessuten har den vært fantastisk å sove med nå i 3. trimester. Blir vel som med alt annet babyutstyr: noe bare MÅ man ha! :D

Skrevet

Som du sier...noen hundrelapper fra eller til går nok fint!

Digger den allerede.. stor forskjell på den og de andre som lå der synes jeg!! Takk igjen :-)

Skrevet

Laban og labolina,ammepute med ryggstøtte.399kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...