Bare jeg er meg :o) Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Er det noen her inne som har valgt navn på barna sine som var poppis på 70/80 tallet? Tenker på navn som: Nina Linda Kjersti Heidi Line Hilde Rune Terje Kenneth Frank Robert Lars Roar osv..... Er slike navn helt utdødd?
Sentralstøvsugeren Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Tror du ikke det blir navna på våre barnebarn? Kjenner forøvrig ingen små med de navna annet enn Lars
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 syns flere burde kalle barnet sitt Linda ja ) Alle disse er ikke utdød da... Lars har jeg inntrykk av at en del bruker enda, men da i kombinasjon med et annet. F.eks Lars Martin, Lars Kristian osv. Heidi vurderte vi faktisk til snuppa i magen:o)
Arb.ledig husmor Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Da jeg jobbet i bhg for 4 år siden, var det en liten jente der som het Nina.. og for 10 år siden hadde jeg en liten gutt som het Kenneth i bhg Og Heidi har jeg vært nylig borti i en bhg... Selv hadde vi tenkt å bruke Lars om det ble en gutt, men ble heldigvis jente ) Men vi hadde brukt det som oppattkalling etter oldefaren hans da...
Mamma til snart 4 Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 joda vet om både heidi,linda,line og nina og rune. terje, kenneth, frank, robert og roar;)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Hehe,alle de navna fantes i klassen min på ungdomsskola, med unntak av Roar. Vet ikke om noen babyer som heter noen av disse nå for tiden.
MaaneMannen Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Noen av disse navnene er fine, men alle navnene som er nevnt i denne lista er "opptatt" hos folk jeg har en eller annen oppfatning om, vennskap eller slektskap til. Jeg synes Rune er et fint navn, men Rune var en bølle. Hilde var manisk. Terje er onkelen min. Kjersti er naboen min osv osv. Derfor har unga mine fått navn som jeg ikke hadde noen sterkt personlig forhold til, men har tilknytning til slekta...
Morango 29.05.2007 Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 kjenner mange i 25års alderen som heter dette, oss aller fleste på 25 med egne barn velger enda lengre tilbake når vi velger navn ser det ut som- fra 1900tallet mest. men når vi selv blir oldeforeldre er nok hanne, stine, ketil, lars og morten mer populært kanskje
fleXibel Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Hmm.. Jeg ville valgt Nina Linda Heidi Line Kenneth Robert Lars Første navnet til koseklompen er Linn.. tror det var poppis på den tiden og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå