Gå til innhold

Hva med disse navnene....blir de brukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har valgt navn på barna sine som var poppis på 70/80 tallet?

Tenker på navn som:

Nina

Linda

Kjersti

Heidi

Line

Hilde

Rune

Terje

Kenneth

Frank

Robert

Lars

Roar

osv.....

Er slike navn helt utdødd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du ikke det blir navna på våre barnebarn?

Kjenner forøvrig ingen små med de navna annet enn Lars

Skrevet

syns flere burde kalle barnet sitt Linda ja :o)

Alle disse er ikke utdød da... Lars har jeg inntrykk av at en del bruker enda, men da i kombinasjon med et annet. F.eks Lars Martin, Lars Kristian osv.

Heidi vurderte vi faktisk til snuppa i magen:o)

Skrevet

Da jeg jobbet i bhg for 4 år siden, var det en liten jente der som het Nina.. og for 10 år siden hadde jeg en liten gutt som het Kenneth i bhg :) Og Heidi har jeg vært nylig borti i en bhg...

Selv hadde vi tenkt å bruke Lars om det ble en gutt, men ble heldigvis jente :o) Men vi hadde brukt det som oppattkalling etter oldefaren hans da...

Skrevet

joda vet om både heidi,linda,line og nina og rune. terje, kenneth, frank, robert og roar;)

Skrevet

Hehe,alle de navna fantes i klassen min på ungdomsskola, med unntak av Roar.

Vet ikke om noen babyer som heter noen av disse nå for tiden.

Skrevet

Noen av disse navnene er fine, men alle navnene som er nevnt i denne lista er "opptatt" hos folk jeg har en eller annen oppfatning om, vennskap eller slektskap til.

Jeg synes Rune er et fint navn, men Rune var en bølle. Hilde var manisk. Terje er onkelen min. Kjersti er naboen min osv osv. Derfor har unga mine fått navn som jeg ikke hadde noen sterkt personlig forhold til, men har tilknytning til slekta...

Skrevet

kjenner mange i 25års alderen som heter dette, oss aller fleste på 25 med egne barn velger enda lengre tilbake når vi velger navn ser det ut som- fra 1900tallet mest. men når vi selv blir oldeforeldre er nok hanne, stine, ketil, lars og morten mer populært kanskje

Skrevet

Hmm..

Jeg ville valgt

Nina

Linda

Heidi

Line

Kenneth

Robert

Lars

Første navnet til koseklompen er Linn.. tror det var poppis på den tiden og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...