Gå til innhold

hvordan ligger dere an i forhold til den røde...

Anbefalte innlegg

Skrevet

streken... på magemål greierene:p

sist jeg var på kontroll (uke28) lå jeg heeelt nede ved de grønne felte.. hvordan ligger dere an?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ligger et stykke over jeg... Er faktisk over det grønne feltet, men det var som forventet da... Gjorde det i første sv.skap også, og babyen var 4,5 kg. Ser ut til at snuppa blir ca det samme.

Skrevet

hei. i uke 27 lå jeg på den nederste grønne streken også, men på kontroll i uke 30 var den kommet opp på den røde :) varierer veldig hvordan de vokser så du trenger nok ikke bekymre deg :)

Skrevet

nei.. kansje domt spm, men har det noe med str på barne å gjøre? tenker på, er vel litt med hvordan de ligger å litt sånn.. har altså ikke peiling

Skrevet

jeg lå over det grønne feltet men babyen vår var helt gjennomsnittelig...det er livmoren de måler..nå er jg i uke 32 å målet mitt ligger rett på streken nå:)

Skrevet

I de to tidligere svangerskapene mine lå jeg et godt stykke over det grønne feltet igjennom hele svangerskapet, også på slutten.. Men har ikke fått store barn, 3200 og 3300 g..

Skrevet

Da jeg var på kontroll i uke 28 lå jeg akkurat på den røde streken. Blir spennende å se hvordan det ligger an til uka:)

Skrevet

3,5 cm oppforbi den røde streken.

Uke 33 og 34 cm.

Mangler 1 cm til den røde toppen.

Skrevet

Jeg har alltid ligget akkurat på den røde streken.

Skrevet

Jeg har lugget langs streken nesten hele veien. Forrige kontroll var jeg litt over og sist gang i uke 37 var jeg 37 cm som var rett over streken.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...