Gå til innhold

Huff, hun har sånn hoste. 3,5 mndr....Gå til lege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som har erfaring med baby på 3,5 mndr som har slimhoste og litt surkling i brystet...?

Jeg føler ikke at det er noe å gå til legen med, for hun har ikke feber, og allmenntilstanden er bra.. Hun fullammes..

Burde jeg la en lege lytte på henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville dratt på sjekk. Gutten min hadde nettopp rs-viruset, 3,5 mnd gammel. God almenntilstand men hostet sinnsykt mye.

Fikk beskjed av legen at det var veldig mye rs-virus nå for tiden.

Er ikke noe å gjøre med viruset da, men man må passe på siden formen kan endres ganske fort.

Skrevet

Du må neste se det ann, vist hun plages av det kan du jo snakke med de. Trenger ikke å dra til legen, en telefon samtale og råd er lov det også!

Skrevet

Ja det synes jeg du skal gjøre. Det er bedre å gå en gang for mye. Jentene mine har hatt stygg hoste, og naboen min som er lege var inne å lyttet på hun yngste ( 5 mnd). Hun sa at det er så fort gjordt at disse små får lungebetennelse. Lykke til.

Skrevet

Takk for svar.

Tar og ringer legen i morgen og hører om han vil ha henne inn og lytte på henne... Livredd for RS-virus...

Superglad: Hvordan var formen på barnet ditt da det hadde RS? Måtte dere på sykehus? Hvor lenge varte det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...