moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Er d noen gamle kjente her lengre? SItter her, m kvalmen i halsen og panikken stiger. Skulle hatt mensen nå, men d var bare tre dråper før helga, så stoppa d opp. Tulla er 7 mnd... Hatt mensen èn gang, i romjula. Djiiizez... Dere som har fått mensen tilbake, var den stabil med en gang, eller tok d litt tid. Testa på kveldsurin i går, neg. Pleier å få ganske sen pos, så må teste igjen om ingenting skjer... Føler meg helt teit, burde jo vite bedre i min alder :'(
*Rutletutt* Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Heisann - husker deg fra bim, jeg - jeg fikk jenta mi halvannen mnd etter du fikk Stina:o) Har ikke fått mensen igjen etter fødselen enda...satt inn hormonspiral for to uker siden og blør pga det... Da jeg fikk mensen igjen etter førstemann var den ganske urelmessig og rar de første gangene, ja....så det er vel enda "håp"....alt etter som... Lykke til da:o) Klem
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Heia Husker deg og Okei... Ja, jeg står på venteliste for å få spiral, har hatt d før, og d var helt super løsning. Håper bare inderlig kropp og sjel spiller meg et puss nå altså. Hadde jo ikke tenkt meg fler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå