Gjest Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Hvor jeg skal ta med meg blandingsbarna mine og innvandrermannen min og bosette meg så jeg ikke plager deg i lucitaoget med mørkhuda unger med rare navn.
Sentralstøvsugeren Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Ååååå - shit i dem..........du vil alltid møte sånne innsnevra mennesker........prøv å hev deg over det!
selfangerkjerringa Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 hit vel her har vi rom for alle!
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Jada, men synes de kan stå for holdningene sine og SVARE, for f.. Ikke kaste ut sånt noe og feige ut etterpå.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Konstaterer at de feiga ut - ikke overraskende. God natt. Eller ikke. Alt ettersom.
Dronningen! Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Bare vær glad for at de ikke svarer deg, da ville du bare ha irritert deg ennå mer.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 Beklager men dib er ikke livet mitt =) Jeg har en 20 dager gammel baby som jeg ammer. Til spørsmålet ditt: Du kan bosette deg akkurat hvor du vil. Meningen min må jeg få lov å si uten at du skal føle det som et personlig angrep på deg som en enkeltperson. Jeg synes det er for ille at det kun er et fåtall norske barn i barnehagen vår ja. Jeg synes det er noe feil med det bildet. Ja det er flott med kulturelt mangfold, men jeg synes Norge burde bremse innvandringen litt.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #12 Skrevet 28. januar 2008 Joa, sikkert riktig det:-) Men jeg er egentlig ikke irritert, jeg er RASENDE! Nå skal jeg ta meg en whiskey og gå og legge meg;-)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 28. januar 2008 #13 Skrevet 28. januar 2008 Men det er faktisk ikke alle meninger det er lov å ytre. Rasistiske meninger er ulovlige. Det er lovbestemt i norske lover, som du higer veldig etter at innvandrerene skal rette seg etter.. Paradoksalt nok..
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #14 Skrevet 28. januar 2008 hehe så flott da, men jeg har ikke sett en eneste rasitisk mening her. Eller skal du kanskje fortelle meg hva jeg mener?
ALIICE Skrevet 28. januar 2008 #15 Skrevet 28. januar 2008 Hurlumheipådeg: Nå må du slutte å sitte og hisse deg sånn innmari opp=) -Diskutere med seg selv i det uendelige. Synes forøvrig at mamma25 har noen gode poeng=)
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #16 Skrevet 28. januar 2008 Tenk på alle de menneskene du sårer. Greitt at jeg ikke skal ta alt personlig, men du bør ta ansvar som mor og voksenperson for å ytre skikkelige menneskevennlige holdninger, ikke sånt brunt gørr. Om du er rasist kan bare du svare på, det vet ikke jeg. Men stygt og menneskefiendtlig er det - helt sikkert!
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #17 Skrevet 28. januar 2008 Det er virkelig ikke meningen å såre noen, men det er slik jeg ser det. Jeg har bodd i Oslo i 25 år, altså hele livet mitt og ting er som jeg skriver. Det er mine egne erfaringer. Det er godt mulig jeg bor på en plass som det er ekstra ille (Oslo øst) Det burde heller ikke være nødvendig for meg å fortelle her inne at jeg vet godt at det finnes mange flotte innvandrere og at selvsagt finnes råtne epler blant nordmenn også. Jeg kommer aldri til å fortelle sønnene mine at noen folkeslag er bedre enn andre heller, eller fremme noen rasitiske holdninger. Synes det er flott at gutta mine får leke med og bli kjent med alle kulturer. Men når det nesten bare er han som er norsk i bhg, må jeg få lov til å reagere.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 28. januar 2008 #18 Skrevet 28. januar 2008 Jeg kan ikke fortelle deg hva du mener, men jeg kan fortelle deg at du FRAMSTÅR som veldig rasistisk. Bare det at du syns det er ubehagelig å sitte på trikken med 90% utlendinger. Som du ikke en gang VET om er utlendinger!! De kan være født og oppvokst i Norge, på lik linje med deg! Å snakke om integrering, hjelp til å bearbeide følelser, til å komme inn i arbeidslivet, til å lære språket og til tilpasses samfunnet, DET er ikke rasistisk. Du kommer med dirrekte usannheter, med påstander som ikke holder vann bedre enn en relativt storhullet sil og framstår som en som har MER rett til å sitte på t-banen som en av dine andre nye landsmenn.. Der ramler du lett under definisjonen på rasistisk, enten du ønsker å vedgå deg det eller ikke..
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #19 Skrevet 28. januar 2008 Hisser meg opp så mye jeg vil når folk mener jeg ikke har samme rett til å bo i byen som alle andre. Klapp igjen du, og slutt å les hvis diskusjonen min plager deg.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #20 Skrevet 28. januar 2008 Nå må du ikke rote deg bort mor. Jeg har aldri sagt det er ubehagelig å sitte på t banen med utlendinger. Da kunne jeg aldri tatt banene her jeg bor. Tror det var en annen som sa det, så svarte jeg at ja jeg vet hvordan det er å ta banen ( altså ja det er mange utlendinger, har aldri sagt noe om at det er ubehagelig) Så den kan du ikke ta meg på.
Dronningen! Skrevet 28. januar 2008 #21 Skrevet 28. januar 2008 Om du reagerer på at sønnen din er i mindretall i barnehagen med slike uttalelser som dette "Ja vi bor i Norge og det er ILLE at det nesten snart er flere innvandrere enn nordmenn i landet vårt. Men det er jo ikke så rart når de formerer seg som kaniner og får 8 unger hver. Er dritlei de hengslete unggutta i 17 års alderen som herjer rundt på senterne og lager dritt og kvalme. De har null respekt for nordmenn og Norge så jeg gir dem den samme holdningen tilbake. Sier ikke at ALLE er slik, men majoriteten. ------------------------------------------------------------- Ja nemlig...Tar t banen og bussen jeg også..Vet hvordan ting er. Latterlig p kalle meg rasist for noe som stemmer. Var på Lucia i barnehagen jeg..5 norske foreldrepar i HELE barnehagen!!!! Resten utenlandske..Neida ikke som som er galt med det bildet nei. ------------------------------------------------------------------------- ikke nok med det. de får gratis kjernetid i bhg de får gratis norskkurs de får støtte opp etter ræ** men de fleste kvinnene er ikke interesert..bare lage flere unger så spytter idioti norge ut mere støtte. ja får de har jo den oppfatningen at Norge er jo så godtroende. og det er jo sant. kom til norge og få masse unger, ta gjerne med deg hele familien så får de også masse støtte." Beklager, men da kommer du ikke langt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2008 #22 Skrevet 28. januar 2008 så du mener at invandrer skal ta hensyn til DEG og DIN familie når de bosetter seg. sånn at DINE barn slipper og ha for mange utlenidinger i sin barnehage? hva er for mange foresten? og hvordan kan du mene at hun ikke skal ta det personlig? selvsakt er det personlig når noen utrykker at det er for mange av de menneskene som hun er i familie med og glad i. og snakker om det som om det er en negativ ting. helt utrolig
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #23 Skrevet 28. januar 2008 HKH...Har du sittet å kopiert alt jeg har skrevet du da? Uffda..har du så lite å gjøre i dag? )
Dronningen! Skrevet 28. januar 2008 #24 Skrevet 28. januar 2008 Det tok meg to minutter, antagelig like lang tid som du brukte på å lire av deg det ene innlegget om at utlendingen kom til å ta over Norge. Vet du egentlig hvor mange mennesker det bor i Norge? Korrekt svar: 4 741 684 Vet du hvor mange prosent som er innvandrere? Korrekt svar: 8,9 %
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå