LilleBanan blir storebror Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Er i uke 32 nå. Vriri å vender på meg om natta. Er oppe minst 4 ganger på do.... Føler meg aldri utvilt lenger:/ Det blir da noen timer med søvn men føles ut som det er allt for lite. Hva med dere?
Ville Vera Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Legger meg i 23 tiden om kveldene, og står opp 07 for å dra på skolen. Når dagen er over ca 16 er jeg HELT utmattet. Og sover fra 17-20. Det er rutina. Men når jeg ikke er på skolen, sover jeg til 11-12 på formiddagen, og ca en time utpå ettermiddagen hvis jeg føler for det.. Er i uke 28 nå.
LilleBanan blir storebror Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Oi, det hørtes utroli herlig ut....
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Jeg legger meg i 24-01 tiden,står opp i 08 tiden,for å gå med junior i barnehagen, etter å ha vært 5-7 ganger på do. Sovner som regel i 11-12 tiden igjen å kan sove opp til 3 timer. Er trøtt nesten hele tiden føles det ut som. Er 32+3.
AnitaTrymLucasFrida Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Er i uke 36 å er oppe tre til fire ganger pr.natt do besøk i tillegg har jeg to små som har vært syk og en mann som jobber natt. har derfor hatt få timer med søvn. Men kroppen er vant til det legger meg ca 23 og står opp 7. da er det ny dag på skolen. Ingen permisjon her om noen uker, skal fortsette på skolen til jeg føder, og en uke hjemme, også er det bare å fortsette. En må bare ha en positiv innstilling så går alt så mye bedre. Ikke forkuser så mye på å ikke få sove. Gjør heller noe annet. Lykke til
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Jeg er student, så har mange dager jeg legger meg i 23 - 00:30 tiden og sover til 10-11 tiden.. Men må jeg opp tidligere går det bra det også. Blir fortere sliten da. Merker det bare etter noen timer på skolen..Er i uke 35 nå da. Er oppe en gang i løpet av natten, tisser da før og etter jeg har lagt meg vel og merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå