Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 For det første tviler jeg på at de her inne som sier de er menn er det. For det andre ,hadde min mann hengt her inne hadde jeg virkeligt begynt å lure om han var helt i vater.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Hvorfor det egentlig? Er det ikke beundringsverdig at menn gidder å engasjere seg i barnet ved å være på nettsider som denne?
KaMa Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Hvorfor det? Har han ikke barn? Lever du i et annet århundre, hvor menn ikke skal bry seg om barn og farsrollen, og ergo ikke har noe på en babyside å gjøre? Eller er du generelt bare et usedvanlig trangsynt menneske?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 hehe, min mann har fått "konto" her, og vet verken om han er her, eller hvilket nick han har....
PappanTilMinna Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Hadde det virkelig vært det at mannen din var her inne som hadde utløst om han var helt i vater, ville jeg nok sjekket ut de andre tegnene på ikke "helt i vater" først...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Min mann syns denne siden er en genial side. Utrolig mye info en får som en egentlig ikke trenger, men som er artig likevel... som hvem lommemannen er, hvor man finner bildene av rune rudberg, hvem Marianne Aulie nesten ble voldtatt av, hvilke kjendiser som har seg med hvem...osv. Her er man før ute enn se-og-hør, og det er jo morsomt å briefe på fest med info ingen andre har lest før. Han er ikke så interessert i hvilken Reima dress som er in, hvor mange ganger en må ta tempen før en ringer legevakta osv. Der har vi begge nok erfaring med unger til å finne ut av sjøl... Så ære være (vet det er feil skrivi, men da tar jeg med alle rettskrivingsrytterne her også... for de er det også festlig å lese hva henger seg opp i...) denne dib siden - kranglesiden skiller seg desidert ut som en høydare!!! Så jeg tror menn kan finne dette interessant uten at de er helt ute av vateret.... -og nå er jeg anonym i tilfelle gubben skulle finne på å åpne denne tråden
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Er jo her inne damene er:-) Man må jo være totalt hjernedød hvis man tror det finnes et fotballforum eller et bilforum man kan velge og vrake mellom hormonelt forstyrra damer:-) Også vet jeg så klart betydningen av forovervent/bakovervent bilstol og reima:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå