JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Så mye for å bo i en kommune med SV-ordfører liksom. En skulle tro det skulle hjelpe litt. her er det papirinnsamling en gang i måneden, og ikke noe sortering av søppel i det hele tatt. Vi har ikke bil heller, så sortering blir rett og slett umulig. At det skal være så vanskelig å leve nogenlunde miljøvennlig. Jeg prøver å ta det igjen på andre områder som å dusje litt kortere, reise kollektivt og handle økologisk men jeg synes det er trist allikevel. Papirinnsamling en gang i måneden er forresten noe skikkelig herk. Samle opp alt papiret i en måned er ganske drøyt når man ikke har kjeller eller bod. Nå er det innsamling i morgen og det er første gang siden 15.desember. Hele kjøkkenet og barnerommet som ikke er møblert enda flyter jo over av papp og papir. Hadde barnerommet vært i bruk hadde vi svømt i papir her.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 her er det heller ikke noe sortering og her er det høyere som styrer. jeg er egentlig ganske fornøyd med det.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Men dere har vel i det minste en egen dunk for papir?
___ Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Vi har papir og plasthenting hver 3. uke. Det er sjeldent nok. Papir tar plass. Burde sikkert si opp en avis for å begrense det litt, men det har jeg ikke lyst til ;-) Sliter også med å komme oss avgårde og få levert glass og metal. Kjedelig jobb som jeg ofte utsetter.
___ Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Vi har foresten heller ikke egne dunker for noe annet enn restavfall. Høyre som styrer her også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå