Gå til innhold

Er det bare her det ikke er søppelsortering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så mye for å bo i en kommune med SV-ordfører liksom. En skulle tro det skulle hjelpe litt.

her er det papirinnsamling en gang i måneden, og ikke noe sortering av søppel i det hele tatt. Vi har ikke bil heller, så sortering blir rett og slett umulig. At det skal være så vanskelig å leve nogenlunde miljøvennlig. Jeg prøver å ta det igjen på andre områder som å dusje litt kortere, reise kollektivt og handle økologisk men jeg synes det er trist allikevel.

Papirinnsamling en gang i måneden er forresten noe skikkelig herk. Samle opp alt papiret i en måned er ganske drøyt når man ikke har kjeller eller bod. Nå er det innsamling i morgen og det er første gang siden 15.desember. Hele kjøkkenet og barnerommet som ikke er møblert enda flyter jo over av papp og papir. Hadde barnerommet vært i bruk hadde vi svømt i papir her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er det heller ikke noe sortering og her er det høyere som styrer.

jeg er egentlig ganske fornøyd med det.

Skrevet

Men dere har vel i det minste en egen dunk for papir?

Skrevet

Vi har papir og plasthenting hver 3. uke. Det er sjeldent nok. Papir tar plass. Burde sikkert si opp en avis for å begrense det litt, men det har jeg ikke lyst til ;-)

Sliter også med å komme oss avgårde og få levert glass og metal. Kjedelig jobb som jeg ofte utsetter.

Skrevet

Vi har foresten heller ikke egne dunker for noe annet enn restavfall. Høyre som styrer her også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...