*betty*spaghetti* Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Hehe vi var ute i helgen, vi ble bedt på nach... vi dro dit, hun hadde sex med han ene igår formiddag hehe... Nå spør henne altså hva jeg tror om at han bruker henne? Og det er jo litt vanskelig og vite når han ville så gjerne komme på besøk senere på kvelden.. og han fikk komme (de hadde sex da og) Hun har også sendt han mld idag og spurt om de ikke skulle finne på noe... Da fikk henne til svar: Heisann, sorry skal på trening nå jeg så passer dårlig desverre...
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Han skulle vel trene da?! Altså, man trenger mer enn en dag for å kunne si noe slikt for sikkert, men at hun er usikker skjønner jg jo veldig godt:)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 hmmm..enten så skal han bare trene...men hadde han vært dødlig forelska så tror jeg han hadde slengt på "vil du være med på trening eller :kan vi ikke se en film etterpå ol.. ikke vet jeg! Men han skrev jo "heisann" i begynnelsen av meldinga..og det er jo positivt da;o) (nå føler jeg meg som den kjerringa som sitter å analyserer hvert ord her hihi)
*betty*spaghetti* Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2008 Det er veldig veldig usikkerhet ja og det skjønner jeg godt!!!! Men er ganske så sikker på at hun blir brukt! Men vi får se da:) var jo litt positivt med desverre:)
*betty*spaghetti* Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 Hehe ja sitter og analyserer ord til tusen! Tror jeg veit alt som ble sagt i går... Tror ho har gjort et godt inntrykk. for etter jeg stakk skulle han bare på bensinstasjonen, da hadde ho ryddet etter hele nachet og vasket litt på bordene osv osv:) Da ble han glad sa ho:)
~sjiraff~ Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Kan vel være en viss mulighet for at han faktisk skulle trene? Uansett har hun vel ikke blitt brukt? Isåfall har de jo brukt hverandre )
Bring_it_on!!:)) Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Hehehe.. Jeg må le og.. jeg tror vi jenter er litt mer kompliserte en menn... Vi tenker frem og tilbake på hva han mener.., vet ikke hva vi skal svare eller tro osv.. Kanskje han bare satt hjemme på vei til treningen og svarte dønn ærlig på mld uten og tenke over det.. Ville tatt han på ordet tross at det sef er en mulighet for at hun blir "brukt".. Og en annen ting,. Når jeg er happy og kommunisere med gode venniner eller skal skrive en koselig mld starter jeg alltid med heisann.. Ellers kan jeg fort vekk bruke bare hei.. ikke sikkert at det har noe å si det man.. hehe.. =)
-Hengebuksvinet- Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Kvinner analyserer nok litt sånn, men menn flest tenker ikke så voldsomt gjennom alt. Min var glødende forelsket og vill etter meg da vil ble sammen, men brøt sjelden avtaler med kompiser av den grunn. Jeg hadde tenkt. Flott at han trener og tar vare på kroppen sin ;-)
*betty*spaghetti* Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2008 Hehe det må jeg bare skrive på nettbyen min! Det er det beste jeg har hørt i år:P Nei ikke sant, men du skjønner som ho sier til meg... Jeg er en vill liten nymfo og når en mann klarer og gi meg noe sååååå bra som jeg aldri har kjent før, klart jeg vil se mer til han! Hehe bare sånn at dere fikk litt mer detaljer... Ja det kan jo være en mulighet for det, prøver og være positiv at han kom jo til henne i går kveld:)
grå :) Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 hun hadde vel sex frivillig så er vel ikke brukt akkurat. og er umulig å dømme så fort om han vil noe mer eller ikke. hun får foreslå å finne på noe sammen med ham og se hva som skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå