*Lykkeliten* Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Hvis jeg reiser meg fort opp av senga/sofaen, så stikker det Nederst i magen.. Noen som har peiling på hva kan være? Flere som opplever det samme?
*tornerose* Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 jaaa på høyre side.... kjente det i går også da vi hadde sex, var skikkelig vondt, akkurat som han kommer borti noe (eggstokken kanskje).... lurer på om dette kan være tegn på at eggløsningen er overstått (står litt om det på pernille.info)...
*Lykkeliten* Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Høyre side her også.. Faktisk så stikker det akkurat nå..:/ ekkelt når man ikke vet hva som skjer.. =) Har også vært endel på pernille.info.. Meget bra sia! =)
*tornerose* Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Ja det er en kjempe fin side. Det er ekkelt når en ikke vet hva det er, men jeg er nokså sikker på at det har med EL å gjøre da jeg har det hver EL-periode... har aldri hatt det før, men etter at jeg fikk minstejenta har jeg hatt det mye... mye rart som skjer med kroppen etter fødsler... (",) Husker at jeg var hos en gynekolog på privatsykehus en gang jeg hadde masse stikkninger en periode. Alt var normalt, da snakket han om at det kunne være muskulært også... i buken.....
*Lykkeliten* Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 Ja, det er mye som skjer med kroppen.. Det skal være sikkert å visst! =) Etter at jeg fødte lille gutt for 19mnd siden så har jeg også merket mer "stikking" i magen under el.. Fikk igjen mensen veldig fort etter fødselen da..:/ Nå synes vi det er på tide med en til.. Mange barn har du?
*tornerose* Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Hei igjen, jeg har 2 hærlige jenter, ei på 4 og ei som nettopp fylte 2 (",) Nå prøver vi på vår 3. spire og håper d går KJAPT. ESr så babysyk...hihi... Du da? En gutt på 19 mnd? Hærlig alder, ikke sant?!!! (",) Når har du IKM??? blir spennende fremover, men ventetida er så laaaaang!!!!
*Lykkeliten* Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2008 Halloen! =) JA, det er en herlig alder..=) Dem e så søte, begynt å snakke har han å..=) "mamma jeg vil bade"..=) ååå jeg blir heelt rørt, kosli dette.. VIL ha mange barn!! Har ikm 2 februar, og er i min 2pp.. Blir spennende dette her..=) Her sitter jeg og er sååå babysyk, bestevenninna mi venter baby i mai..=) Når har du ikm?
*tornerose* Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Hei lykkeliten, fikk ikke svart deg i går så jeg svar deg nå jeg :-) Ja de er kjempe søte når du begynner å prate (så flink gutten din er da som er begynt med hele setninger å greier, skikkelig tidelig ute han) (",) Ja dette blir kjempe spennende, klarer nesten ikke å vente, men må jo d... hihi... har 5 billigtester liggende i skapet som venter på meg :-) Bestevenninna mi også venter baby, i juni, hadde vært kjekt å bli gravid NÅ så vi kan følge hverandre og ha permisjon og trilleturer sammen :-) Jeg har IKM 10 februar, så du har litt mindre ventetid enn meg. Må holde meg oppdatert da :-) Når har du tenkt å teste :-) Klem lillemy!!!
*Lykkeliten* Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. januar 2008 Hei hei! Ja, han har begynt på setninger nå nylig, og jeg syns han e så flink! =) Jeg har bare 1 test liggende i skapet, og nærmeste apotek er 2 timer unna.. Men skal kanskje til byen snart..=) Må skaffe meg flere!! JA, hadde vært skikkelig artig å følge hverandre i sv.skapet. =) Det er hennes første, så vi har prata en god del om sv.skap og fødsel.. Synes det e kjempe koselig! =) Har litt mindre ventetid enn deg ja, men syns den ventetia e laaang!! Vet ikke enda kattid jeg skal teste.. Er så redd for å bli skuffet.. Enn du?
*tornerose* Skrevet 31. januar 2008 #12 Skrevet 31. januar 2008 Hei igjen, hyggelig :-) Samme her, vet ikke helt når jeg tørr å teste, men jeg har jo så mange tester liggende & de frister :-D Men kommer i alle fall til å vente til dagen før IKM, sist gang testet jeg 4 dager før, men det kommer jeg ikke til å gjøre denne gangen.... blir så innmari skuffa vetu :-/ Det blir sinn sykt spennende fremover, hva skal vi gjøre for å få tida til å gååååå ?!!! :-D har jo 2 små hjemme så jeg har jo nok å henge fingrene i, men allikevel.... jeg vil, jeg vil, jeg vil!!!!
*Lykkeliten* Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 31. januar 2008 Heia! =) Nu har jeg begynt å lure om jeg har regnet ikm feil.. For jeg hadde EL 22-23 januar.. Da har jeg jo ikm 5 eller 6 februar..=) Da er det jo bare ett par dager imella oss..=) Guu kor spennende..=) Og litt skummelt også.. Idag har jeg hatt smerter i magen, når jeg reiser meg opp av sofaen, så stikker det.. Men det kan jo også være TR som er på vei..:/ I tillegg til det har jeg hatt sure oppstøt.. Men det kan jo komme av maten jeg har spist.. Prøver å ikke tenke på at jeg KAN være gravid..=)) Det er ikke lett å tenke på annet nu for tia!! Men ungen tar jo sin tid, det har du jo rett i..=) Men det er jo bare kos..=) Jeg vil også!!! Men det hender jo at man ikke får det som man vil..:/
*tornerose* Skrevet 1. februar 2008 #14 Skrevet 1. februar 2008 Jeg også har smerter i magen/ stikkninger.... så det er nok enten tanta som begynner å melde sin ankomst eller graviditet :-) Håper jo self. på det siste :-D Åhhh blir veldig spennende ja, vi får bare krysse fingrene xxxxxxxxxxxx :-) Jeg er så spent at jeg kommer nok til å teste flere dager før (selv om det kanskje er dumt??!!!)
*Lykkeliten* Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 1. februar 2008 Det er jo ikke dumt, mange som får positiv test opptil 4 dager før ikm..=) JA vi får krysse fingrene xxxxxxxxxx :-) Trur ikke jeg tester så tidlig, siden jeg gikk 2 uker over ikm sist før jeg fikk positiv test.. Men det kan jo være annerledes denne gangen da.. hmm..
*tornerose* Skrevet 1. februar 2008 #16 Skrevet 1. februar 2008 Hehe, uff ikke lett å holde seg borte fra disse testene (spes. når en har de i hus).... men vi får ta en dag om gangen :-) Nå skal jeg og jentene på foreldrekaffi i barnehagen :-) :-) Ha en fin dag lykkeliten :-)
*Lykkeliten* Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 1. februar 2008 Nei, det er ikke lett.. Takk for det! Ha en fin kveld! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå