Gerd-Johan Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Altså jeg lurer litt på hva det er eksakt han har gjort. Jeg har ikke fulgt så godt med. Har han KUN latt smågutter stikke hånda i lommen sin, hvor underbuksene manglet,eller har han direkte forgrepet seg,som ved tvang,voldekt etc. Vet noen?
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Mener han skal ha tvunget de til å utføre oralsex?
selma07 og engel Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Han har forgrepet seg på dem. Når han står i fare for å få 21 år, så er det grovt og jævlig.....
Gerd-Johan Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2008 ok nå har jeg fått oversikt over det han har gjort. I 30 år har han latt smågutter mellom 6 og 12 stikke hånda si nedi bukselomma hans, uten undertøy,slik at de har kommet i kontakt med hans kjønnsorgan. Ved ET tilfelle skal han ha fått utført oralsex, noe som i følge politiets strafferammer er å regne som voldtekt. Jeg må ærlig talt si, at selv om det er skikkelig ekkelt, og jeg hadde banket ham gul og blå hadd det vært min sønn, så synes jeg det finnes langt mer alvorlige overgrep og handlinger. Såklart bør han inn. Men 21 år? Han har ikke voldtatt noen,drept noen har han heller ikke gjort. Han er rett og slett en gammel, ekkel griskaill.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Jeg tror neppe jeg ville kalt det der oversikt.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Er du helt og holdent BLÅST i hodet ditt????? Visst er han siktet for flere overgrep. Mannen har siden slutten av 1970-tallet forgrepet seg på unge gutter over store deler av Sør-Norge. Så langt tror politiet at han står bak minst 355 overgrep. Flere av overgrepene er av svært grov karakter, og grenser mot straffelovens voldtektsbestemmelser..... Nei, dette er ikke ille nok i det hele tatt!
Gerd-Johan Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2008 Det var det som sto på siden jeg var inne på. Det sto alle årstall og hva det dreide seg om. Det var kun snakk om ET grovt overkrep såvidt jeg forsto. Nei, jeg er ikke blåst i hodet mitt. Jeg har vel da rett til min egen mening? Du er bare feig som ikke tør å si med nick at du mener jeg er blåst i hue. Er nok du som er blåst i huet,anonym!
MammaTilNick Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 jeg håper han får 21år!dette er noe han har gjort i 30 år!tenk på barna som kanskje er ødelagte av hans handlinger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå