ampall Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Noen som har testet negativt på IKM dagen men positivt senere? Jeg pleier aldri å gå over tiden, men 4 dager siden IKM nå.. Og ingen tegn på mens... Testet negativt på IKM dagen og har ikke turt å teste meg igjen... hihi.. Har legetime på onsdag for noe annet, så da tester jeg meg samtidig der. Testet negativt med min forrige og to dager etter så teste jeg positivt hos legen.. Men husker ikke om det var før eller etter IKM. Noen med erfaring? Håper og drømmer vet dere
*Lykkeliten* Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Hei du! Ikke for å ødelegge drømmene dine, men jeg fikk tr 13 dager etter ikm:( I forrige graviditet testet jeg ikke positivt før i uke 6, dvs 2 uker etter ikm..=) Så lenge tr ikke kommer, så finnes det jo håp! =)) Lykke til! =)
blirjegsnartmamma Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Jeg er 12 dager over IKM.. Ingenting enda, hverken tegn til TR eller pos tester.. Men får bare vente.
ampall Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2008 Jeg testet negativt på hjemmetestene og positivt hos legen i begge svangerskapene mine, så jeg venter med å teste på nytt til jeg kommer dit på onsdag. (hvis ikke slemme tante har kommet på besøk innen det) Er jeg ikke gravid nå så er det jo bare å prøve videre ) Er liksom ikke så stress denne gangen ettersom vi har to fra før.. Men like spennende er det gitt!! hehe
emma 1pp Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Jeg testet negativt idag, ca 4 dager etter IKM. Har hatt alle symptomer utenom kvalme de siste to ukene, men det ser ut som det hele bare er en lang og veldig smertefull pms.. Fikk skikkelig depressiv reaksjon etter å ha testet negativt idag. . Utrolig slitsomt å gå rundt å vente hver eneste måned. Men kan jeg ha testet for tidlig? Må bestille legetime snart uansett. All sympati til dere andre som går og venter.. Nattaklem
ampall Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2008 Det er jo noen som ikke får positivt utslag på tester før det har gått ganske lang stund, men som regel betyr det dessverre at man ikke er gravid. Jeg er mest innstilt på at jeg ikke er gravid ettersom jeg testet negativt IKM-dagen, men det er jo det håpet da som ikke gir slipp ettersom mensen ikke har kommet Men idag har jeg mensmurring igjen (hadde det for ei uke siden) så er redd for at mensen kommer senere idag. Man blir jo gal av denne ventingen!! Det har klaffet første forsøk for oss begge de andre gangene, så er ikke vant til det her. hihi... Har virkelig medfølelse for de som har ventet i maaaange måneder. Da hadde det klikka for meg! For min del er det jo nr 3, så da er det liksom ikke krise hvis jeg ikke blir gravid heller, men vi har jo så lyst på en til.... Får jeg ikke mensen idag., så blir det testing hos legen imorgen. Men har en dårlig følelse nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå