Gå til innhold

Håper fortsatt....


ampall

Anbefalte innlegg

Jeg hadde IKM 24.01 og fortsatt ingen mens... Testet negativ den 24, men håper jo fortsatt ettersom det ikke er noe tegn til at tanta kommer. Skal til legen på onsdag og da tar jeg en test der. (skal dit for noe annet egentlig). Har lyst til å ta en test nå, men skal klare å vente. Er så redd for å bli skuffa.

Jeg har prukt PEARLY (fra buenaventura) noen måneder som prevensjon og nå som planlegger. Og temperaturen min har vært over normalen nå i mange dager, og i bruksanvisningen så skjer det etter befruktning.

Så mye tyder på at jeg er gravid, men likte ikke helt det at jeg testet negativt IKM dagen...

 

Er det noen som har testet negativt IKM dagen/dagen før og så testet positivt?

 

Jeg pleier aldri å gå over tiden, men det kan jo hende at eggløsningen kom noen dager senere enn beregnet, og da kommer jo mensen litt senere også..

 

Uff, skulle ønske jeg klarte å ikke tenke så mye! ;) Men ikke lett når man går sånn og håper og drømmer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her!!

Hadde IKM 16 januar, og fremdeles bare neg tester, og ingen TR.

Heller ingen tegn til TR.

Drømmer at jeg er gravid med mage, og at jeg tar pos.tester..

 

Frustrerende!

 

Tror jeg skal teste igjen imorgen, bare for å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Er ein "håper" eg og.

Fødte ei lita jente i uke 20 den 12. november. Fikk igjen mensen 29. desember og skulle fått den på lørdag (26 jan) dersom eg fremdeles har 28 dagers syklus. Testa i går, men den var negativ, så nå sitter eg bare å håper på at testen har tatt feil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. jeg skulle hatt mens 24.01 men den kom ikke. uken etter testet jeg meg den var negativ også gikk det 3dager og jeg testet meg med to tester og de viste posetiv. nå har jeg bestilt meg lege time for å sjekke for for sikkerhetsskyld. jeg pleier heller ikke gå over tiden,så derfor begynte jeg å lure,men ble litt usikker når de viser forskjellig. lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er gravid da:-) Gratulerer så mye! Har to tester vist positiv så er du gravid. Tester kan vise feilaktig negativ (fordi det er så lite hcg-hormon produsert at det ikke gir utslag enda), men det er kun noen veldig få og sjeldne sykdommer som kan føre til at man får et feilaktig positivt svar. Dermed kan du være rimelig sikker på at positiv=gravid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...