Gå til innhold

Fae.......n

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å si det sånn, hadde jeg noengang vært så uheldig å synke så dypt at jeg måtte ta til takke med deg kjære så hadde nok heller valget falt på en hest ja....og hvis det ikke fantes noen hester så hadde nok det scenarioet som du skisserer over,blitt en realitet. (Ber til alle makter om at det aldri må skje). Blir litt forundret over den framstillingen av herpesbefengte, skitne og klissete lepper-beskrivelsen din,... er det ikke slike slamse-kalkun-agurkspisende og slappfitter som kryper gjennom laknene dine.....oopss...det var vel kanskje du som spiste agurken?...Unnskyld tjukken.-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kreeeemt... jasså du er fremdeles her inne fru møkkalort.... Er selvfølgelig glad at det finnes hester slik at du kan kose deg med de, når desperasjonen tar ovehånd!! Hyggelig å se at du også har innsett nødvendigheten av sunne grønnsaker, selv om jeg nødig vil skryte av at de "fem om dagen" som du putter inn nedentil ikke helt er slik BAMA, så for seg da de markedsførte viktigheten av frukt og grønnt!! Nå håper jeg du roer deg ned litt, da jeg fremdeles takker nei til dine krakilske forsøk på å få meg i halmen:-)

Skrevet

Klart det tjukken:-) Ikke mye desperasjon her i gården nei og jeg får så det monner så det trenger du ikke bekymre den nervesprengte hjernestammen din med kjære:-) Når det gjelder den tilgjorte bekymringen du uttrykker overfor BAMA så kan du spare den til de Kalkunslamsetøsene du driver og har deg med...det er vel heller de som sitter igjen med dotten i postkassa når de skjønner at de har blitt lurt og plutselig finner ut at frukten skulle spises... Mulig du kan velge å vrake, men det er bare i smuler kjære deg...skjønner at du trodde du hadde meg innen rekkevidde siden jeg nå har fornedriget meg selv ved å forsvare meg mot dine antastelser, men jeg ligger langt over din skitne, begrensede horisont....Kos deg med smulene..(blir nok en bolle av det til slutt) og statoilkoppen kjære:-)

Skrevet

Nå må du roe deg ned noen hakk tjukka:-) mens du sitter her inne å fiser ut kvalmende innlegg, så holder de nye eggene med lus å klekke seg ut etter de heftige lusesexorgiene du har forsømt hjemme i det møkkede huset ditt:-) Desperasjonen etter å få en slik viril og kunnskaprik person som meg inn i ditt hus, ser jeg har blitt en daglig terapi for din del!! Jeg er nesten lei av å si dette til deg vennen, at jeg ALDRI, og du har ikke ET FNUGG AV MULIGHET til å lure meg hjem til deg heller:-) Du spiller anstendig her inne, men desperasjonen lyser mellom hver vokal du lirer av deg her inne:-) ha en fin kveld vennen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...