M, Vestfold Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Hvilke gratis pakker kan vi få?? Liker alt som er gratis:)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 - på barnas hus, eller reflex (husker ikke hvilken) får man gratis bleiebøtte. (men kan hende dette tilbudet ikke gjelder lengre) - på apoteket får man en pakke med diverse til deg og babyen (bleier,bind,kremer,oljer,+++) - Liberopakken som kan hentes på lindex (melde deg inn i liberoklubben) - tror pampers har noe alla libero, men vet ikke hva eller hvor
Lille`mor & lillebøll Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Søk på libero og pampers. De har gratis pakker:=)
Phantom´ Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Det er pampers sin man kan få på apoteket... Men ulempen med disse pakkene er jo at man blir registrert ved diverse databaser med at amn har småbarn, og man må regne med at det strømmer på med adressert reklame når babisen er født. Så det spørs i grunnen om et par bleier, litt olje og noen engangssmekker er en grei gave å få mot å bli prakket på masse reklame man egentlig ikke vil ha. Litt skeptisk jeg da...
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 rimi.no - kjempemasse i den:-o vitus apotek.no (?)
mamman til to gutter Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Jeg har ikke fått noe reklame i etterkant etter forrige fødsel, så apotekets pakke (som ikke eksisterer lengre), libero (dvs derfra fikk jeg masse mail som har havnet rett i søppelmailboksen min) og babyverden sine pakker er/var hvertfal "trygge" i forhold til reklame i etterkant.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 13. mars 2010 #8 Skrevet 13. mars 2010 Pampers sin får du på Apotek1 (apotek1.no eller pampers.no) og Libero sin får du utlevert på Lindex etter å ha meldt deg inn i Libero-klubben. Men Rimi sin visste jeg ikke om, har bestilt den nå-takk for tipset:) Kan ikke huske etter forrige fødsel at det var mye mas med reklame, kun noe på mail tror jeg. Synes disse boksene er kjempebra for man får bl.a. små prøvepakninger på sinksalver, kremer, babyolje, shampo, tannkrem etc, slik at man kan prøve ut forskjellige produkter og slipper å kjøpe en stor flaske. Veldig praktiske på reise er de også.
Mortilbarn Skrevet 13. mars 2010 #9 Skrevet 13. mars 2010 Bleiebøtte fra barnas hus/reflex (vi fikk på en butikk som heter småtroll i bodø siden vi ikke har barnas hus her) Liberopakken som hentes på lindex Vet Rimi har en pakke, men husker ikke hvordan man får den... Heh.. http://www.gjerrigknark.com/index.php?cat=13 Sånn! Der har vi alle
Prinsesse29 Skrevet 14. mars 2010 #11 Skrevet 14. mars 2010 babyproffsen på Nordby har,men må ha med kvittering du skriver ut. Akk som på apoteket.. Fikk bleiebøtte og noe mer småtteri. Ganske lik apotek1 sin her hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå