Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Det er fullt mulig å slutte!!!!:-) Jeg har nå hatt en god stund uten etter flere år med Pepsi Max hver dag. Det var ille de to første dagene, med skikkelig vondt i hodet og sånn, men så ble alt bra. Så nå nyter jeg mitt Pepsi Max uavhengige liv.:-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Næææh, jeg vil fortsette jeg! Hehe...
mamamamamamama Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Hvorfor slutte??? Nei, pepsi max kommer jeg aldri til å gi opp, røyker ikke drikker ikke så pepsi max er min venn! Når de om 60 år finner ut hva som skjer med oss pepsi max avhengige, er jeg død likevel..........
Trenger hjelp!! Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Kommer ikke til å slutte,men må redusere litte...
bente69;) Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Ser ingen grunn til å slutte enda.... Når jeg ligger på dødsleiet kan jeg hvertfall tenke tilbake på alle deilige dagene med pepsi max, å det er ikke få!...hehe Etter jeg hadde født snuppa klarte jeg ikke smaken på pepsi max, likte bare farris, å det hadde jeg aldri likt før. Så jeg kjempa meg gjennom glass på glass for å lære meg å like smaken på pepsi max igjen....Å hurra, det gikk...*ler* I LOVE IT!!!
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Nei, ingen must å slutte, tenkte bare jeg ville medele dere at det er mulig.:-)
mamamamamamama Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 det er vel ikke så mange ting det er umulig å slutte med........
Gjest Lille jenta mi Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Åååå jeg er helt avhengig! Seriøst jeg kan ikke gå i butikken uten å kjøpe pepsi max... Føler meg som den alkisen..pleier og pante pepsi max flasker hver uke..så kjøper jeg nye i smug:-)))) hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå