Gå til innhold

Tupperware salatslynge. Hva brukes den til? Og hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk den i vervepremie. Den er sikkert kjempelur, men jeg vet ikke til hva, hehe.:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er helt suveren! Du skylder salatbladene og legger dem oppi den innerste bollen. Sett på lokket og sveiv rundt. Da blir det som en sentrifuge som slynger vannet av salaten. Du kan stoppe den ved å trykke på knappen på lokket eller vente til den stopper av seg selv. Nå er alt vannet samlet i den ytterste beholderen og du har tørr fin salat.

Bollen er også fin til å oppbevare salaten i.

Skrevet

Ok. Tusen takk. Da ble jeg litt klokere:)

Skrevet

Har ikke Tupperware sin, men en annen og bruker den masse. Den brukes til å tørke salat i. Min har en liten nettingkurv inni, som er uttagbar. Denne legger jeg oppkuttet salat i. Så vasker jeg salaten i nettingkurven under rennende vann. Deretter legger jeg kurven med salaten i bollen og setter på lokket og drar i snoren slik at nettingkurven snurrer rakst rundt og alt vannet fra salaten blir slengt ut i bollen. Den er også super å oppbevare salaten i når det står i kjøleskapet. Forhåpenligvis ligner den fra Tupperware denne, - hvis ikke har du vel ikke blitt mye klokere;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...