Anitahar2barn Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 der far skal svare mor? Svarer mødrene fordi det ikke er noen av pappaene som svarer eller? Det er jo damesvar på alle innleggene jo, eller har jeg misforstått forumet kanskje? :-)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Tror det var det før. Nå har det blitt far OG mor svarer. Tror rett og slett bare fedrene er litt treige til å svare Men det er mange gode svar fra mor her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå