Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Jeg og typen venter vårt første barn sammen , bor ikke sammen. Nå jobber han absolutt hele tiden . skulle ønske han ville tilbringe kveldene med meg. Så i dag spurte jeg han på melding hvorfor han jobba så mye , så fikk jeg til svar " Men du får skjønne at hvis jeg skal ha råd til dette så må jeg jobbe jeg , får ikke penger sånn som deg . Derfor er det ekstra surt at de pengene jeg jobber inn, kan jeg ikke burke på meg selv. Mens du bare kan sitte og dra inn penger! Så enda jeg ikke ville bli far, så er det jeg som må slite" Greit at han ikke har så lyst til å bli far , at det var mitt valg! Og det med at jeg bare kan sitte og dra inn penger , ble så sint ! Visste ikke hva jeg skulle svare ! Fikk engangsstønad og får overgangsstønad. Men det er jeg som har kjøpt inn absolutt alt av utstyr til lille jenta i magen ! Han har ikke vært med på å velge noe! Har sagt til han at jeg ikke skjønner hva han har tenkt å bruke pengene på , er jo jeg som kjøper utstyr osv . Og han har nok penger så han klarer seg nå , selvom han er lærling. han bor hjemme hos foreldrene. Sikkert litt rart formulert , men jeg ble så satt ut når han skrev det med pengene. Vet ikke hvordan jeg skal skrive det . Noen som har opplevd noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Oi... han kan umulig være gammel nok til å bli far! Bra dere ikke BOR sammen hvertfall---... kjære... han var veldig lite voksen! Håper du er mer moden enn han da, for barnets skyld! Det er jo hverfall ikke hennes skyld dette her.. Nei, tenk på degselv og barnet, og drit i han, inntil han er voksen nok!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 ja en ting er at det var ditt valg å beholde barnet og at han ikke ville, men det skulle han ha tenkt på litt før da, du har jo ikke laga ungen alene.litt i samme situasjon jeg også i førsten,min fyr mente det samme,men han var ikke sint da, men mente at dette kom til å koste han dyrt,men jeg forsikret han om at jeg skulle kjøpe alt utstyr, og det har jeg gjort også.lykke til,la han sutre som en unge,får håpe han blir voksen når barnet kommer.stå på !klem
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Skulle kanskje skrevet at vi er 19 og 20 år ! Jeg føler at jeg er helt klar for å få en baby! kan snart ikke vente lenger! Vet at det også er veldig mye ansvar ! men jeg gleder meg! HAN derimot, kan glede seg den ene dagen , synger for magen og koser med den. Og en annen dag er det bare : skjønner ikke hvorfor du valgte å beholde, du har bestemt livet mitt osv . Har sagt til han at han er veldig lite voksen ang dette her . Har jo sagt til han at han ikke skal tenke på penger og utstyr å sånn, for det ordner jeg , siden jeg "bare sitter og drar inn penger" ! Men han sier fortsatt at han ikke har råd. Vet at han ikke sliter med økonomien nå heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå